شناسهٔ خبر: 20526434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

اتفاقی که کار استقلال را سخت کرده/ منصوریان هم باید بازی کند!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با داشتن چهار مصدوم و سه محروم چاره ای نداریم جز اینکه من و منصوریان هم باید مقابل نفت بازی کنیم!

صاحب‌خبر -

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص وضعیت حال حاضر استقلال گفت: شرایط تیم خوب است، ما بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و تمرینات خوبی هم برگزار کردیم. ولی متاسفانه چهار مصدوم داریم که کار ما را برای بازی برابر نفت آبادان دشوار کرده اند.

وی تاکید کرد: متاسفانه با محرومیتی که فدراسیون فوتبال برای سه بازیکن ما در نظر گرفته است فکر می کنم روز جمعه من و منصوریان هم باید مقابل نفت آبادان به میدان برویم.

مربی استقلال با انتقاد از محروم کردن سه بازیکن استقلال گفت: انتظار نداشتیم این اتفاق برای ما بیفتد. البته مدیرعامل باشگاه به همراه سرمربی به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال رفتند و نقطه نظرات خود را اعلام کردند تا شاید تجدید نظری صورت گرفته و بازیکنان ما را ببخشند.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که آیا از جوانان تیم راضی هستید یا خیر، گفت: آنها از انگیزه بالایی برخوردارند و تلاش می کنند تا بتوانند خود را به کادر فنی ثابت کنند. البته باید بدانند که نمی شود یک شبه ره صد ساله رفت و باید با تمرین این مسیر طولانی را طی کنند. به عنوان مثال باید بگویم امید نورافکن چند سال در استقلال بود تمرین کرد تا توانست فصل گذشته با تلاش مستمر در ترکیب ۱۱ نفره قرار گیرد و حالا با بازی های خوبی که انجام می دهد، یکی از نقطه اتکاهای استقلال شده است.

وی درخصوص دیدار آبی پوشان برابر نفت آبادان که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت. هفته اول است و شرایط برای همه تیم ها دشوار. اما ما یک مشکل دیگر داریم آن هم گرمای شدید آبادان است که باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم از تک موقعیت هایی که بدست می آوریم نهایت استفاده را کرده و پیروز میدان باشیم.

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی هم از نفت آبادان دارید یا خیر، اظهار کرد: تا حدودی این تیم را آنالیز کردیم و باید از همان آنالیزمان استفاده کرده و به نقاط ضعف نفت آبادان دسترسی پیدا کنیم تا بتوانیم اولین دیدار خود را با پیروزی به پایان برسانیم.

خرمگاه درخصوص وضعیت مصدومان استقلال هم گفت: کادر پزشکی در تلاش است تا بتواند بازیکنان مصدوم را به دیدار برابر نفت آبادان برساند و امیدواریم این اتفاق بیفتد و ما از تمامی نفراتمان مقابل نفت استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اعضای کادر فنی روز چهارشنبه به هیات فوتبال خواهند رفت تا قرارداد خود را به ثبت برسانند.

منبع: مهر

نظر شما