شناسهٔ خبر: 20526319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

دایی: در لیگ امسال حریف ضعیف نداریم

از دید مربی تیم فوتبال سایپای تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر تیم ضعیف وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: محمد دایی در مورد شرایط فعلی سایپا برای شروع لیگ برتر گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و در این مدت تمرینات و بازی‌های دوستانه را برگزار کردیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند و کادر فنی هم به هدفش برسد. امیدوارم که از همان ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم و در مجموع یک فصل خوب را برای سایپا رقم بزنیم.

وی در ادامه از تلاش باشگاه سایپا برای جذب یک مهاجم نوک خبر داد و تأکید کرد: ما نیاز به جذب مهاجم داریم و در یکی دو پست باید تقویت شویم. هنوز بازیکنی را که مورد تأیید علی دایی قرار بگیرد، پیدا نکرده‌ایم، ولی امیدوارم بتوانیم سایپا را تقویت کنیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که «سایپا دنبال چه جایگاهی در جدول است؟»، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا در بهترین جایگاه قرار بگیریم و همیشه به رده‌های بالای جدول نگاه می‌کنیم. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امسال هم در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم. همه تیم‌ها کار سختی دارند و باید وارد بازی‌ها شویم تا ببینیم شرایط چگونه است.

مربی تیم فوتبال سایپای تهران با اشاره به دیدار نخست تیمش در هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل سپاهان تصریح کرد: مطمئناً بازی سختی است، چون سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و قهرمانی‌های زیادی در لیگ برتر دارد. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا در اصفهان امتیاز بگیریم و امیدواریم با گرفتن امتیاز از این شهر برگردیم.

نظر شما