شناسهٔ خبر: 20525968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در رده امید نیاز به کار کارشناسی و عمل‌گرایانه‌ است

حسینی: یکی دو نفر را برای بازی در پست غیر تخصصی‌شان در نظر داریم/ از داشته‌هایمان بهترین استفاده را می‌کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: فقط یک مدافع وسط تخصصی داریم و روی یکی دو بازیکن تیم برای بازی در پست غیر تخصصی‌شان در دفاع وسط نظر داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در هفدهمین دوره لیگ برتر روی نیمکت تراکتورسازی حضور دارد، تا امسال در یکی از حساس ترین سال‌های فعالیت قرمزپوشان تبریزی کار سختی کنار این تیم داشته باشد.

تراکتورسازی به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نتوانسته بازیکنی جذب کند و باید با همان بازیکنان سال قبل به میدان برود که همین مسئله باعث شده در برخی پست‌ها این تیم با فقر بازیکن روبه‌رو شود.

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی صحبت‌های زیر انجام داد.

فارس: شرایط تراکتورسازی چطور است؟

در این مدت که با تیم کار کردیم سعی کردیم بازیکنان را از نظر جسمی و روحی به وضعیت ایده‌آل برسانیم. شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کردیم. کمبود‌هایی هست که سعی می‌کنیم با کار بیشتر، همدلی و فعل خواستنی که بازیکنان دارند این مشکلات را کمتر کنیم. فکر کنم با یک کار تیمی و تلاش مضاعف بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

فارس: در ذوب آهن مهره‌های جوان و خوبی را به فوتبال ایران معرفی کردید جوانان تراکتورسازی زمینه رسیدن به این موفقیت را داشتند؟

همانطور که می‌دانید امسال نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم. سایر نفراتی هم که در تیم هستند را مدنظر گرفتیم و با آنها کار می‌کنیم تا بتوانند با سعی و تلاش و نشان دادن لیاقت به رشد و پیشرفت برسند. سعی می‌کنیم از داشته‌هایمان بهترین استفاده را کنیم.

فارس: در لیگ هفدهم چه انتظاری می‌توان از تراکتورسازی داشت؟

فعلا نمی‌توانیم حرفی بزنیم. باید سخت کار کنیم و قدم به قدم پیش برویم. بازیکنان زیادی را به دلیل جدایی و مصدومیت  از دست دادیم. از جذب بازیکن جدید محروم بودیم و یک شرایط خاص داریم. به همین خاطر نمی‌توانیم پیش بینی داشته باشیم. قدم به قدم پیش می‌رویم تا ببینیم در آینده شرایط چطور رقم می‌خورد. 

فارس: در دفاع میانی با فقر بازیکن روبرو هستید. بعد از مصدومیت عارف آغاسی چه راهکاری برای این پست در نظر گرفتید؟

امسال با توجه به اتفاقاتی که افتاده فقط یک دفاع وسط تخصصی داریم. این مشکل هست و باید بازیکنان دیگر را امتحان کنیم. چند گزینه مدنظرمان است تا از آنها در پست غیر تخصصی استفاده کنیم. باید دید از کدامیک از این نفرات می‌توانیم استفاده کنیم.

فارس: هفته اول در گرمای اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌روید. ارزیابی شما از این بازی چیست؟

بازی اول همیشه سخت است. گرمای هوا برای هر دو تیم است. باید امسال این ذهنیت را داشته باشیم که تحت هر شرایطی با تمام توان بجنگیم و تلاش کنیم. حالا نباید فرق کند که در هفته‌های اول با قرعه سخت روبرو شدیم یا نه در گرما بازی می‌کنیم یا نه. باید با تمام توان در هر بازی به میدان برویم.

 

فارس: سال قبل به چمن زمین یادگار امام انتقادات زیادی می‌شد در بازی دوستانه با شهرداری کیفیت زمین را چطور دیدید؟

اطلاع دقیقی ندارم. 3-4 هفته قبل یک بازی دوستانه با شهرداری تبریز داشتیم و چیز زیادی در خاطر نیستم. صبر کنید هفته بعد که به مصاف پرسپولیس رفتیم می‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم.

فارس: به عنوان یکی از مربیان فعال در فوتبال ایران به نظر شما مشکل فوتبال ایران در رده سنی امید چیست که سال‌ها نتوانستیم نتیجه بگیریم؟

از تیم امید دور بودم و نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم. از مشکلات مربیان این تیم اطلاعی ندارم. سالهاست که در این رده موفق نبودیم باید روی این موضوع بحث کارشناسی شود تا دلیل این مشکل مشخص شود. چون اطلاع دقیق ندارم نمی‌توانم حرفی بزنم مثلا کادرفنی را مقصر قلمداد کنم یا به موارد دیگری انتقاد کنم. باید افراد نزدیک به تیم بنشینند و دلیل این مسئله را ریشه یابی کنند. ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاده است. چیزی که مشخص است سال‌ها در رده امید نتیجه نمی‌گیریم و برای ریشه‌یابی نیاز به کار کارشناسی و عمل گرایانه داریم. نباید فقط حرف بزنیم باید عمل کنیم.

فارس: و صحبت پایانی.

امیدواریم بتوانیم با تمام توان فصل را شروع کنیم. مردم فوتبالدوست بدانند این بازیکنان با تمام توان در مسابقات و تمرینات شرکت می‌کنند و از این بچه‌ها حمایت کنند. به هر حال تیم ما امسال با این مشکلات روبرو شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از این شرایط با موفقیت خارج شویم که بدون شک حمایت هواداران از این جوانان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ا

نظر شما