شناسهٔ خبر: 20525508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لوکاکو: فاصله زیادی تا سطح رونالدو و لواندوفسکی دارم

71460

مهاجم جدید منچستریونایتد به مقایسه خود با آماده‌ترین مهاجمان اروپا پرداخت.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تلگراف، منچستریونایتد، روملو لوکاکو را به عنوان مهاجم از تیم اورتون با مبلغ ۷۵ میلیون پوند خرید تا مهاجم اول شیاطین سرخ در فصل پیش رو باشد.

این بازیکن که در حال‌ حاضر همراه اعضای باشگاهش در آمریکا به سر می‌برد، درباره حضور در منچستریونایتد، گفت‌: در حال‌ حاضر در تعطیلات هستیم و مدتی است که کارمان شروع شده است. من برای حضور در منچستریونایتد با ژوزه مورینیو صحبت کردم و او به راحتی من را قانع کرد تا به این تیم بیایم. از این شانسی که او در اختیار من قرار داد سپاسگزارم.

مهاجم ۲۴ ساله منچستریونایتد، ادامه‌ داد: بازی برای یونایتد فوق‌العاده‌ است. همیشه به دنبال این فرصت بودم. حالا باید از شانسی که در اختیارم قرار گرفته است استفاده کنم. این فصل بازی‌های زیادی پیش رو داریم و ما باید تلاش کنیم تا در بیشتر بازی‌ها به پیروزی برسیم. من انگیزه فردی برای حضور در منچستریونایتد را ندارم و فقط انگیزه تیمی دارم و آن هم کسب قهرمانی است.

مهاجم بلژیکی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: آمادگی بالا برای شروع فصل از اهمیت زیادی برخوردار است. منچستریونایتد را به این خاطر انتخاب کردم که می‌خواهم قهرمانی را در این تیم تجربه کنم. وقتش است که بتوانم با تیمی قهرمان شوم. من از ۱۱ سالگی به این سمت مدام در حال‌  پیشرفت و یادگیری بودم و در حال‌ حاضر هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به سطح بالاتری برسم. فکر می‌کنم که اکنون فاصله رسیدن تا سطح رونالدو و لواندوفسکی را دارم. اگر مدام گلزنی کنم و رکوردم را بهبود ببخشم و در لیگ قهرمانان اروپا سال آینده موثر بازی کنم می‌توانم به سطح بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا دست یابم.

انتهای پیام

نظر شما