شناسهٔ خبر: 20524219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از گلزنی خوشحالم اما راه درازی در پیش داریم

علیپور:‌ دلم روشن است که پرسپولیس قهرمان آسیا می‌‌شود/ فولاد حریف قابل احترامی برای ما خواهد بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بار که با بازیکنان تیم صحبت می‌کنم به آنها می‌گویم که دلم روشن است که می‌توانیم امسال قهرمان آسیا شویم.

صاحب‌خبر -

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال، شرایط پرسپولیس در لیگ برتر،‌ گلزنی‌های خودش در مسابقات و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم:

فارس: پرسپولیس هم که در نهایت سوپرجام را مال خود کرد. 

به هر حال ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و برای این مسابقات زحمات زیادی هم کشیدیم. خوشحالم که  جواب یک فصل زحمت ما اینطور داده شد و توانستیم سوپرجام را مال خود کنیم.خوشحالم که بعد از قهرمانی در لیگ برتر دومین جام را در طی 2 ماه به دست آوردیم.

فارس: برخی‌ها معتقدند که نفت تهران خیلی تیم قدرتمندی نبود و پرسپولیسی‌ها کار بزرگی انجام ندادند.

به هر حال من به این مسائل اعتقاد ندارم چرا که یک مربی در تیم تاثیرش را می‌گذارد و به تیم شخصیت می‌دهد. بازیکنان نفت انگیزه بسیار زیادی داشتند و همه هدف‌شان این بود که سوپرجام را بگیرند. آنها تیم جوانی بودند و انگیزه زیادی هم داشتند و می‌خواستند خودشان را نشان دهند. آنها صد در صد آمده بودند که در بازی برنده شوند اما ما تیم بهتری بودیم و برنده شدیم.

فارس: فصل را با گلزنی آغاز کردی. فکر می‌کنی در طول مسابقات بتوانی این روند را ادامه دهی؟ 

به هر حال هر بازیکنی از گل زدن خوشحال است و من هم خیلی خوشحالم که توانستم برای تیمم گل بزنم. به هر حال می‌دانید که راه دراز است و مسابقات زیادی در پیش داریم. مطمئنم سعی خواهم کرد بیشتر از این گل بزنم و در ادامه این روند خوب را ادامه دهم اما نگاه من به تمرینات مثل بازی‌های رسمی است. همانطور که در بازی‌های رسمی تلاش می‌کنم در تمرینات هم تلاش زیادی انجام می‌دهم. همه هدف من امسال این است که بتوانم به تیم ملی برسم.

فارس: صحبت از تیم ملی کردی. فکر می‌کنی امسال که منتهی به جام جهانی است، این شانس را داشته باشی که به تیم ملی برسی؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته نه فقط امسال بلکه در همه سال‌هایی که بازی کرده‌ام برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش کردم و امیدوارم امسال بتوانم نظر کادر فنی و به خصوص کارلوس کی‌روش را جلب کنم. مطمئنا دوست دارم هم به تیم ملی دعوت شوم و هم اینکه برای پرسپولیس بازیکن مؤثری باشم و در این راه همه تلاشم را خواهم کرد.

فارس: لیگ برتر از 2 روز دیگر آغاز می‌شود. شرایط پرسپولیس را برای آغاز مسابقات چطور ارزیابی می‌کنی؟

شرایط تیم ما خوب است و از این بابت خوشحالم. قهرمانی در سوپرجام کمک زیادی به ما کرد تا از لحاظ روحیه در بهترین شرایط قرار بگیریم. مطمئنا از همان ابتدای فصل برای تکرار عنوان قهرمانی وارد مسابقات خواهیم شد.

فارس: فولاد خوزستان حریف هفته اول پرسپولیس در لیگ برتر است. این در حالی است که این تیم تغییرات زیادی داشته است. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

ما فصل بدنسازی بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و مطمئنا همه بازی‌های هفته اول لیگ سخت است. مارکو و برانکو تمرینات بسیار خوبی برای ما در نظر گرفتند و خوشبختانه بازیکنان هم عملکرد خوبی در تمرینات داشتند. درباره تیم فولاد هم باید بگویم که آنها تیم قابل احترامی هستند و ما احترام زیادی برای این حریف قائلیم.مطمئنا همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و شما دیگر مسابقه آسانی در لیگ نمی‌بینید. در این شرایط ما باید تلاش کنیم بهترین باشیم. ما تیمی هستیم که فصل گذشته قهرمان لیگ شدیم و انتظارات از ما زیاد است. برای تکرار عنوان قهرمانی باید وارد مسابقات شویم. 

فارس: پرسپولیس کمتر از یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود که این تیم هر روز به دنبال تقویت خودش است و بدون شک پرسپولیس بازی آسانی در پیش نخواهد داشت. برای آن بازی چه برنامه‌ای دارید؟

در حال حاضر مسابقات لیگ پیش روی ماست و فعلا به این مسابقات فکر می‌کنیم اما نیم‌نگاهی هم از حال به بازی با الاهلی داریم.ما تا اینجای مسابقات خیلی خوب بالا آمدیم و بدون شک از اینجا به بعد هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. برای ما مهم نیست که الاهلی چه بازیکنانی می‌گیرد. بلکه برای ما این مهم است که خودمان چه تلاشی می‌کنیم. تیم ما متشکل از بهترین بازیکنان و مربیان است و خوشبختانه همدلی خوبی هم بین بچه‌ها وجود دارد. حالا که تا اینجای مسابقات بالا آمدیم تلاش می‌کنیم تا به بالاترین مراحل برسیم.

فارس:‌ پرسپولیس چقدر شانس دارد تا بتواند قهرمان آسیا شود؟ 

واقعیت را بخواهم بگویم دل من روشن است که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوبی هم در تیم ما حضور دارند. خوشبختانه کادر فنی با دانشی هم داریم و وقتی با بازیکنان تیم صحبت می‌کنم به آنها گفته‌ام که واقعا دلم روشن است که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. ما در مرحله گروهی شرایط خیلی خوبی داریم و در مرحله حذفی هم نماینده قطر را خیلی خوب حذف کردیم. مطمئنا از این به بعد هم می‌توانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم. درست است که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود اما با 3-4 بازی با تیم‌های مختلف می‌توانیم افتخارآفرینی کرده و قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیام/ا

نظر شما