شناسهٔ خبر: 20523351 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مقاومت پیروز میدان نبرد در هرکجا که باشد

خبرگزاری شبستان: مقاومت تمام مزدوران و تکفیری ها و هر سرباز آمریکایی و صهیونیست را تا نفر آخر دنبال می کند و سلاح مقاومت آنها را در هرکجا که باشند می کشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ روزنامه "الاخبار" در مقاله ای به قلم "ابراهیم امین" نوشت: آیا مبارزه با تروریسم و طرفداران آن در لبنان به عامل خاصی نیاز دارد؟ این پا و آن پا کردن پس از آن همه اقداماتی که گروه های مسلح و تروریستی در سوریه مرتکب شده اند، چه سودی دارد؟ بحث و جدل با کسانی که به برنده جنگ و نه بازنده آن نگاه دارند و مخالف شکست رژیم صهیونیستی در جنگ با عرب ها به دست محور مقاومت هستند چه نفعی دارد؟ آیا چنین افرادی به شکست بدترین گروه های تروریستی در جهان به دست رزمندگان مقاومت افتخار می کنند؟

جدل با آنانکه که مقاومت در لبنان را عملی جنایتکارانه و مزدور دیگران می دانند چه فایده ای دارد؟!

محور مقاومت سال 2000 رژیم اشغالگر را از لبنان بیرون راند و سال 2006 از بازگشت آن به لبنان جلوگیری کرد، ولی این موفقیت ها در نظر آنها شکست بود، نه به خاطر آنکه رژیم صهیونیستی متحمل شکست شد، بلکه به خاطر آنکه محور مقاومت برنده میدان بود.

بحث و جدل با کسانی که هیچ یک از جنایت های آمریکا و غرب در جهان اسلام و منطقه را نمی بینند و نمی خواهند تعداد کسانی که در جنگ آمریکا و غرب علیه عراق کشته شدند را برشمرند و امروز نیز در مورد کشته شدگان به دست آمریکا در سوریه به نام مبارزه با تروریسم سوالی نمی پرسند، چه نفعی دارد؟

بحث و جدل با گروه هایی که از آوراگان سوری سوء استفاده می کنند، چه سودی دارد؟ با دقت نظر در منابع درآمدی کمپین های ضد مقاومت و ارتش به بهانه مخالفت با نژادپرستی، دلیل تمایل آنها به دم زدن از "آوارگان" مشخص می شود؛ هیچ یک از این افراد حتی یک آواره را هم از نزدیک ندیده اند؛ آنها نمی خواهند که ما بدانیم کمک های مالی که به آوارگان اختصاص داده می شود، چگونه خرج می گردد. این ها می خواهند به جای آوارگان تصمیم بگیرند که هنوز زمان بازگشت آنها به وطن خود فرا نرسیده است.

چه نفعی دارد بحث با گروهی که جز مزدوری برای شغلشان صفت دقیق دیگری یافت نمی شود؟ مزدوری به معنای توطئه علیه هموطنان خود و همکاری با دشمنان لبنان برای منافع خاص. آنها پیش از آزادسازی دشمن مقاومت بودند وسال 2006 خواهان انهدام آن شدند و پس از آن خواستند تا مقاومت خلع سلاح شود و برای محاصره و منزوی کردن آن به نام عدالت و مبارزه با تروریسم آمادگی دارند.

آنها امروز از مقاومت می خواهند تا تکفیری ها را به حال خود واگذارند تا در عراق، سوریه و لبنان آزادانه بچرخند؛ آنها کسانی هستند که از کشته شدن یکی از رزمندگان مقاومت خوشحال می شوند و هنگام پیروزی می خواهند از خشم بمیرند.

آیا اینها مزدور نیستند؟ هرچند کارت عضویت در احزاب دولت و یا پارلمان لبنان را دارند.

مقاومت تمام مزدوران و تکفیری ها و هر سرباز آمریکایی و صهیونیست را تا نفر آخر دنبال می کند و سلاح مقاومت آنها را در هرکجا که باشند می کشد.

نظر شما