شناسهٔ خبر: 20522472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ایجاد آرامش روانی در جامعه با ارتباط موثر رسانه با پلیس محقق می شود

استان‌ها > همدان - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارتباط موثر رسانه ها با پلیس موجب می شود هم افزایی سازنده ای در این راستا به وجود آید که نتیجه آن را می توان در ایجاد آرامش روانی در جامعه و فضای رسانه ای استان به خوبی مشاهده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب، که در نشست تعاملی با مدیران و خبرنگاران رسانه های جمعی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: اصحاب رسانه ها در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت روانی مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است که هم افزایی و همکاری رسانه های گروهی و پلیس در تحقق این هدف بسیار موثر است.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع از سوی خبرنگاران رسانه های جمعی مانع بروز شایعه سازی می شود و به همین دلیل اهالی رسانه باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی گفت: رسانه ها با انعکاس درست اخبار می توانند کمک خوبی برای پلیس باشند و اگر ارتباط رسانه با پلیس منطقی و نزدیک باشد می توانیم مشارکت اجتماعی را هم محقق کنیم.

فرمانده ارشد پلیس استان اظهار داشت: رسانه ها در کنار پلیس می توانند در پیشگیری از آسیب ها و انعکاس خبرها مفید واقع شوند تا آرامش مردم بیشتر شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه پلیس همدان تعامل بسیار خوبی با اهالی رسانه دارد و به برکت همین تعامل خوب، امنیت قابل توجهی در استان ایجاد شده و میزان آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا کرده است.

 

۴۶

نظر شما