شناسهٔ خبر: 20522053 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

دریچه

صاحب‌خبر -

دوری 4 تا 5 هفته‌ای سیدجلال از ترکیب پرسپولیس
سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت در دیدار سوپرجام غیبت داشت، غیبتي پنج‌هفته‌ای خواهد داشت. به گزارش «ورزش سه»، کاپیتان باتجربه پرسپولیس كه بعد از دریافت ام‌آرآی، وضعیت مصدومیت و دوری دوهفته‌ای‌اش اعلام شده بود، در بررسی‌های مجدد مشخص شد قادر به حضور در ترکیب این تیم در پنج هفته آتی نخواهد بود؛ مسئله‌ای که می‌تواند دردسر بزرگی برای پرسپولیس و برانکو در ابتدای فصل محسوب شود. سیدجلال حسینی که به‌عنوان عضوي از زوج اصلی قلب دفاعی این تیم در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی و رکورد کمترین دریافت گل محسوب می‌شد. با این تفاسیر و با توجه به محرومیت سيدجلال در بازی رفت مرحله یک‌چهارم لیگ‌ قهرمانان مقابل الاهلی عربستان، احتمالا باید منتظر بازگشت او به ترکیب سرخ‌پوشان در بازی برگشت ماند. 

شکست مایکل فلپس مقابل «کوسه سفید» 
مایکل فلپس که قرار بود برای برنامه تلویزیونی هفته کوسه با یک کوسه سفید مسابقه دهد، با اختلاف دوثانیه از این حیوان پرسرعت شکست خورد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت بایبل، مایکل فلپس، شناگر نامدار آمریکایی، در این مسابقه‌ با لباسی با استایل خاص شبیه به ماهی با کوسه سفید مسابقه داد. او صد متر را در زمان 38.1 ثانیه به پایان رساند و کوسه موفق شد رکورد 36.1 ثانیه را به ثبت برساند. این مسابقه از سوي کانال تلویزیونی دیسکاوری پخش شد. در فضای مجازی انتقادهای زیادی به این مسابقه شد. بسیاری معتقد بودند که فلپس با یک کوسه واقعی مسابقه نداده و رقیب، یک کوسه شبیه‌سازی‌شده بوده است. مایکل فلپس بعد از این مسابقه اظهار کرد: صادقانه بگویم زمانی که کوسه را دیدم، اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد، این بود که احتمال دارد او من را بخورد. کوسه‌ها خیلی سریع شنا می‌کنند. او شبیه یک گلوله حرکت می‌کرد. من هیچ‌وقت مدال نقره‌گرفتن را دوست نداشتم، اما در مقابل یک کوسه سفید نقره گرفتم. 

کریمی پس از تمدید قرارداد از فهرست استقلال خارج شد
هافبک تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد و از فهرست این تیم هم خارج شد. 
به گزارش سایت باشگاه استقلال، محسن کریمی که تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد داشت، عصر دیروز قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا به‌این‌ترتیب در سه فصل آینده آبی‌پوش بماند. ضمن اینکه با توجه به توافق ایجادشده میان محسن کریمی و باشگاه استقلال، نام این بازیکن بنا بر دلایل پزشکی در فهرست بازیکنان باشگاه برای نیم‌فصل اول مسابقات لیگ قرار نخواهد داشت و با پایان نیم‌فصل اول، این بازیکن به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد. 

پیروزی قاطع امیدهای والیبال ایران در نخستین دیدار برابر عراق
تیم ملی امید ایران موفق شد در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۷ با نتیجه ۳ بر صفر تیم عراق را از پیش‌رو بردارد. به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از صبح دیروز با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در قالب چهار گروه چهارتیمی آغاز شد. تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران که بنا بر تصمیم فدراسیون والیبال در مسابقه‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۷ شرکت کرده است، در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تیم ملی عراق را از پیش‌رو بردارد. تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های عراق، پاکستان و چین‌تایپه هم‌گروه است. تیم امید ایران در ادامه رقابت‌ها امروز از ساعت 11:30 به مصاف پاکستان می‌رود. هدایت تیم ملی پاکستان برعهده حمید موحدی است. 

نظر شما