شناسهٔ خبر: 20521411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

کشاورز: تمام تلاشمان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم

درخشش گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا

نماینده کشورمان با پیروزی مقابل همتای ژاپنی خود، جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا را به عنوان تیم نخست گروه کسب کرد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا 2017 در شهر هوشی‌مینه ویتنام به مصاف تیم شرایکر اوزاکای ژاپن رفت که این دیدار با پیروزی 3 بر 2 گیتی‌پسند به پایان رسید.

محمد زارعی (2 گل) برای گیتی‌پسند در نیمه اول به ثمر رساند. درحالی که بازی در دقایق پایانی با تساوی 2بر 2 دنبال می‌شد، اصغر حسن‌زاده در دقیقه 40 گل سوم را به ثمر رساند. با پایان دیدارهای گروه C مسابقات، گیتی‌پسند با کسب شش امتیاز و به عنوان صدرنشین و شرایکر اوزاکا به عنوان تیم دوم گروه، مجوز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات را کسب کردند. حریف این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی در دیدار امروز گروه D بین تیم‌های چونبوری تایلند و المالیک ازبکستان مشخص می‌شود. گیتی‌پسند مقابل تیم دوم گروه D و شرایکر اوزاکا مقابل تیم نخست این گروه صف‌آرایی می‌کند.

حسن‌زاده بهترین بازیکن میدان شد

در پایان این بازی، کنفدراسیون فوتبال آسیا علی‌اصغر حسن‌زاده را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن بازی تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شرایکر اوزاکای ژاپن انتخاب کرد. حسن‌زاده در این بازی گل برتری گیتی‌پسند را در دقیقه آخر به ثمر رساند. گل این بازیکن در ثانیه آخر بازی نیز مورد پذیرش داور قرار نگرفت.

کشاورز: کار تمام نشده است

محمد کشاورز، کاپیتان گیتی‌پسند در پایان این بازی گفت: حریف ژاپنی در این بازی به برد احتیاج داشت تا به عنوان تیم اول صعود کند. ما با مساوی هم سرگروه می‌شدیم. به هر حال حریف جزو تیم‌های مدعی آسیا بود و خوشحالیم به برتری رسیدیم. هنوز برای ما کار تمام نشده است. فعلا در جام باشگاه‌های آسیا کار داریم و می‌خواهیم تا بازی فینال خوب پیش برویم.

کاپیتان گیتی‌پسند درباره بازی مرحله یک‌چهارم نهایی گفت: به احتمال زیاد با بانک بیروت لبنان در این مرحله بازی می‌کنیم. این تیم هم جزو خوب‌های آسیاست و از یک بازیکن خوب ایرانی هم بهره می‌برد. با این حال ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و تمام تلاشمان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم. برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

نظر شما