شناسهٔ خبر: 20521314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برانکو: فرصت نکردم موضوع اختلاف بين بازيکنان و باشگاه را دنبال کنم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد، مصدوميت کاپيتان اين تيم مختصر و جزئي است.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ در پايان تمرين عصر امروز (دوشنبه) تيمش در جمع خبرنگاران گفت: سيدجلال مصدوميت مختصري دارد و من فکر مي‌کنم او 10 روزه برسد. مشکل او کمر درد و کشيدگي جزئي است.

وي در واکنش به طرح اين موضوع که سيدجلال حسيني اعلام کرده شش هفته نمي‌تواند بازي کند، يادآور شد: اينکه سيد شش هفته نمي‌تواند بازي کند، بحثش جداست. من گفتم او 10 روز بايد استراحت و فيزيوتراپي کند و بعد از آن تمرينات خود را براي همراهي تيم ملي و همچنين بازي با الاهلي شروع کند.

 سرمربي کروات تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به بازي روز پنجشنبه تيمش مقابل فولاد عنوان کرد: هميشه بازي اول سخت است و مسلماً اين بازي يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ما خواهد بود. اول اينکه بازي در هفته اول برگزار مي‌شود و دوم اينکه ما تيم قهرمان هستيم و بايد ليگ را خوب شروع کنيم.

برانکو افزود: اگر خاطرتان باشد فصل پيش هم در همين هفته‌ها با فولاد بازي کرديم و به سختي با گل دقايق پاياني وحيد اميري بازي يک - يک شد. ما براي اين بازي انگيزه لازم را داريم و تلاش مي‌کنيم کيفيت بالاي خود را ارائه دهيم. به تيمم بسيار خوشبين هستم، اما در عين حال حريف را دست‌کم نگرفته و با تمام قدرت مقابل آنها ظاهر مي‌شويم.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه آيا او هم به مانند شاگردانش ديروز از باشگاه پرسپوليس دريافتي داشته است، گفت: بله، باشگاه به بخشي از تعهداتش نسبت به بازيکنان و کادر فني عمل کرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس راجع به اينکه برخي از بازيکنان اين تيم از مبلغ دريافتي خود ناراضي بودند، خاطر نشان کرد: وقتي بحث وظيفه بازيکن و ارتباط آنها با هواداران مطرح مي‌شود شکي نيست که من در اين زمينه طرف باشگاه هستم و از بازيکنان انتظار دارم وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهند. باشگاه هم در قبال بازيکنان وظايفي بر عهده دارد. در واقع هر دو طرف بايد به وظيفه خود به نحو احسن عمل کنند.

برانکو در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران ديگر در مورد اظهارات اخير مهدي طارمي عليه مسئولان باشگاه پرسپوليس و حمايت ديگر بازيکنان اين تيم از هم‌بازي‌شان در اين زمينه، تصريح کرد: من در اين مورد نه چيزي خوانده‌ام و نه ديده‌ام که بخواهم راجع به آن اظهارنظر کنم. فرصت دنبال کردن اين موضوع را پيدا نکردم.

نظر شما