شناسهٔ خبر: 20518392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راز قتل پیرمرد ۶۷ ساله سوادکوهی

با توجه به مرگ مشکوک این مرد و احتمال وقوع جنایت و قتل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار از ساری ، گفت: در ساعت ۲۲ و ۹ دقیقه روز شنبه ۳۱ تیرماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال مصدوم مشکوک به ضرب و جرح به درمانگاه شهر پل سفید، بلافاصله اکیپ گشت یگان انتظامی بریا بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: ماموران با حضور در این مرکز درمانی در بررسی‌های اولیه دریافتند، مصدوم مردی ۶۷ ساله به نام علی – م. است که به علت نامعلومی دچار مصدومیت شدید از نقاط مختلف بدن شده است که با توجه به تلاش پزشکان معالج این مرد پس از چند ساعت به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: با توجه به مرگ مشکوک این مرد و احتمال وقوع جنایت و قتل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

سرهنگ خادمی افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرزندان این مقتول و با توجه به نظریه پزشکی قانونی و قوت یافتن ظن پلیس در خصوص وقوع قتل، فرزندان دختر مقتول مورد تحقیق و بازجویی‌های فنی پلیس قرار گرفتند و در نتیجه به قتل پدرشان به علت اختلافات خانوادگی اقرار کردند.

وی گفت: در این ارتباط دو متهم اصلی پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

نظر شما