شناسهٔ خبر: 20517571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خوان سیچلو: با سرویس های هدفدار عراق را به مشکل انداختیم

71580

سرمربی تیم ملی امید والیبال ایران گفت: ما برای کسب تجربه و برای پیشرفت پا به مسابقات قهرمانی والیبال آسیا گذاشته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خوان سیچلو پس از نخستین پیروزی تیم امید ایران با نتیجه ۳ بر صفر برابر عراق اظهار کرد: از آنجایی که همیشه اولین بازی ها در تورنمنت‌ها بازی‌ سختی است از عملکرد بازیکنانم کاملا رضایت دارم. به خصوص که این اولین تجربه حضور بازیکنان امید در مسابقات بزرگسالان بود.

سرمربی تیم ملی امید درباره دلایل موفقیت تیم ملی در دیدار برابر عراق گفت: در دریافت در برخی لحظات دچار مشکل بودیم اما در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم. در این دیدار با سرویس‌های خوب توانستیم عراقی ها را تحت فشار قرار دهیم.

سیچلو افزود: از نتیجه‌ بدست آمده و پیروزی در دیدار نخست بسیار خوشحالم و امیدوارم در بازی فردا برابر پاکستان با آمادگی بیشتری ظاهر شویم. امیدوارم همه بازیکنانم بهتر کار کنند. سطح این مسابقات روز به روز در حال پیشرفت است. ما برای کسب تجربه و برای پیشرفت پا به این مسابقات گذاشته ایم.

سیچلو درباره دیدار دوم تیم ایران برابر پاکستان گفت: اعتقاد ندارم که پاکستان تیم ضعیف‌تری نسبت به حریف امروز ما است.  پاکستان در دیدار نخستش بازی خوبی ارائه نداد اما باز هم نمی‌توان گفت که آن ها تیمی ضعیف هستند. پاکستان در قطر دو بازی دوستانه برگزار کرد که در آن مسابقه نمایش بهتری نسبت به بازی امروز داشت و حتی در بازی های کشورهای اسلامی در باکو هم مقابل ترکیه نمایش خوبی داشتند و به سختی مقابل این تیم شکست خوردند. پس نمی‌توان گفت بازی آسانی داریم.
انتهای پیام

نظر شما