شناسهٔ خبر: 20517516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف بیش از ۵۰ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۰ تن مواد مخدر را کشف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی صبح امروز در آیین صبگاه عمومی که با حضور یگان های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: دهه کرامت، دهه ای است که شروع آن با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایان آن با ولادت حضرت امام رضا (ع) است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همه انسان ها برای اینکه در دنیا در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرند و به آن برسند، باید الگو برداری از بزرگان را مدنظر داشته باشند و به کسانی که این طریق را طی کرده اند تمسک جویند.

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان مدیون پیامبر (ص) هستند، بیان داشت: پیامبر اسلام راه چگونه زیستن دنیا را برای همه تبیین کرده و به برکت این انسان عظیم الشان خداوند قرآن را برای ما نازل کرده است.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سه عملیات بزرگ بر علیه قاچاقچیان گفت: در این عملیات ها بالغ بر چهار تن مواد مخدر به همراه ده ها قبضه سلاح و هزاران فشنگ جنگی از اعضای این باند ها کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از زحمات ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، سیب و سوران، نیکشهر، سراوان و زاهدان به دلیل انجام اقدامات و عملیات های مهم تشکر و قدردانی کرد. 

وی با اشاره به ضربات مهلک پلیس بر قاچاقچیان مواد مخدر، بیان داشت: با کشفیات مواد مخدر، پلیس ضربات مهلکی بر قاچاقچیان وارد کرده است، زیرا مخلان امنیت جامعه برای توسعه تحرکات ضد امنیتی خود نیاز به امکانات مالی دارند و با کشف محموله های مواد مخدر آنان توسط نیروی انتظامی به آنان ضربات زیادی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در عملیات ها و درگیری های مختلف، نیروی انتظامی استان بالغ بر ۵۰ تن مواد مخدر را کشف کرده، افزود: میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار رحیمی به اقدامات گسترده یگان های انتظامی در کشف جرائم اشاره کرد و گفت: در سال جاری با اشراف اطلاعاتی و اقدامات آفندی توانسته ایم بالغ بر ۹۲ درصد جرائم رخ داده در استان را کشف کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به دو وجهه نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی از یک سو خدمت گذار مردم است و خود را خادم آنان می داند و از سوی دیگر برخورد آن با قانون شکنان و مخلان امنیت جامعه محکم، با قدرت و سخت خواهد بود.

 

نظر شما