شناسهٔ خبر: 20517391 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پشت پرده زندگی فرزندان آنجلینا جولی+ تصاویر

آنجلینا جولی هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنجلینا جولی هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برادپیت، از نام «آنجلینا جولی» استفاده کرد.

پدر وی جان ویتاست و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. او فعالیت به عنوان مدل را از 12 سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس‌آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپ‌های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

آنجلینا جولی پس از طلاق و بعد از جنجال‌هایی که به پا شد از جمله شکایت برای بازداشت همسر سابقش برد پیت، ظاهرا به این توافق رسیدند که بچه‌ها به صورت دائم تحت سرپرستی خودش باشند.

این بازیگر در دوران زندگی با پیت صاحب 6 فرزند شد که سه نفر از آنها را به سرپرستی گرفت و سه نفر دیگر حاصل ازدواج این دو نفر بودند.

آنجلینا علاوه بر سه فرزند مشترکش با برادپیت سه فرزند خوانده دارد. این بچه‌ها مدوکس پکس و زاهارا نام دارند. فرزندان مشترک او با براد نیز شیلو، و کناکس و ویوین هستند.

در ادامه اطلاعات و تصاویری از شش فرزند این دو بازیگر را مشاهده می‌کنید.

هیچ کدام از این شش فرزند به مدرسه نمی‌روند. هر کدام از این بچه‌ها یک پرستار مخصوص به خود دارند.

 

مدوکس

 

پشت پرده فرزندان آنجلیا جولی + تصاویر

 

 مدوکس چیوان در سال 2002 میلادی توسط آنجلینا به فرزندی پذیرفته شد. نام اصلی مدوکس که اصلیتی کامبوجی دارد، راث ویبول است.

جولی که در آن زمان هنوز همسر بیلی باب تورنتون محسوب می‌شد در ابتدا نام این کودک کامبوجی را مدوکس چیوان تورنتون گذاشت.

یک سال بعد جولی بنیادی در کامبوج تاسیس کرد- نام فعلی این بنیاد مدوکس جولی‌ پیت است- که کمک‌های بهداشتی و آموزشی به مردم ارائه می‌دهد. در سال 2003 مرکز کودکان وابسته به این بنیاد در پایتخت کامبوج افتتاح شد.

در سپتامبر 2011 جولی مدوکس را در یک دوره درس آموزش خلبانی با خودش برد و پسرش را با خلبانی آشنا کرد.

یکی از پرستاران سابق این خانواده می‌گوید مدوکس یعنی فرزند ارشد خانواده در این سن کم مشروبات الکلی می‌نوشد و پشت فرمان اتومبیل می‌نشیند.

مدوکس که در سال 2013 نقشی کوچک در فیلم برد پیت (World War Z) ایفا کرد، به مادرش در ساخت فیلمی با محوریت کشورش کامبوج کمک کرد. جولی درباره این فیلم در سال 2015 به مجله وُگ گفته بود: مدوکس با این فیلم با گذشته خود، فرهنگی که به آن تعلق داشته، سختی‌های کشورش و مردم شرافتمندی که برای بهبود شرایط در کامبوج می‌جنگند، آشنا خواهد شد.


زهرا

 

پشت پرده فرزندان آنجلیا جولی + تصاویر

 

شاید زهرا فرزند این زوج سابق هالیوودی بیشتر از بقیه برای ما نام‌آشنا باشد.

آنجلینا در سال 2005 درست یک روز پس از روز استقلال، زهرا دختری اهل اتیوپی را به فرزندی قبول کرد. برادپیت هم یک سال بعد این دختر سیاه‌پوست را به فرزندی پذیرفت.

زهرا در فیلم «پاندای کونگ فو کار 3» به جای یکی از شخصیت‌های این انیمیشن محبوب حرف زده است، همچنین نقش کوتاهی در «Maleficent» بر عهده داشته است.

جولی در سال 2011 با تأسیس بنیادی به نام دخترش در اتیوپی تلاش‌های خود را برای مبارزه با بیماری ایدز و سل آغاز کرد.

گفته می‌شود زهرا و شیلو- دیگر دختر جولی- رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و اکثر مواقع با هم دیده می‌شوند. وی همچنین با الگو گرفتن از لوپیتا نیونگو-هنرپیشه آفریقایی فیلم 12 سال بردگی که برای این فیلم جایزه اسکار گرفت- قصد دارد وارد صنعت مدلینگ شود.

 

پکس

 

پشت پرده فرزندان آنجلیا جولی + تصاویر

 

پسر دوم آنجلینا پکس تایِن جولی- پیت در سال 2007 از کشور ویتنام به فرزند خواندگی این هنرپیشه مشهور درآمد. معنی اسم پکس به لاتین و ویتنامی آسمان صلح‌آمیز است. وی که در سن 3 سالگی به جولی واگذار شد، یک سال بعد توسط برد پیت هم به فرزندی پذیرفته گشت.

پکس که همچون برادر بزرگترش به مدل مو علاقه زیادی دارد، تولد هفت سالگیش را در بالنی تفریحی در پاریس جشن گرفت. در همان سال، جولی پکس را به ویتنام برد تا با کشور و فرهنگش بیشتر آشنا شود.

جولی در ماه دسامبر به مجله ووگ گفت: من آشپز خیلی خوبی نیستم، پکس بهتر از من آشپزی می‌کند.

لباس مورد علاقه او سوئیشرت کلاه‌دار است. پکس هم مانند دیگر برادران و خواهرانش نقشی کوچک در فیلم «Maleficent» آنجلینا داشته است و در فیلم پاندای کونگ فو کار 3 نیز به جای یکی از پرندگان حرف زده. وی همچنین در فیلم آخر مادرش درباره کامبوج به عنوان عکاس حضور دارد.

 

شیلو

 

پشت پرده فرزندان آنجلیا جولی + تصاویر

 

شیلو نوول دختر آنجلینا و برادپیت 10 سال پیش در نامیبیا به دنیا آمد و او حالا یک پاسپورت نامیبیایی دارد. سال 2015 آنجلینا جولی به مجله‌ وینتی فر گفت: «شیلو دوست دارد لباس‌های پسرانه بپوشد. او دلش می‌خواهد شبیه به پسرها باشد. پس موهایش را کوتاه می‌کنیم. شیلو فکر می‌کند مثل برادرانش است. مثل یک پسر خوش تیپ است. او از کت و شلوار هم خیلی خوشش می‌آید».

او لباس‌های پسرانه می‌پوشد و از اطرافیانش می‌خواهد او را با نام پسرانه «جان» صدا کنند. آنجلینا نه تنها به این ناهنجاری دخترش توجهی نکرد بلکه او را تشویق کرد هر طور که می خواهد رفتار کند! اکنون شیلوی 10 ساله با کت و شلوار و کراوات و دیگر لباس‌های مردانه و پسرانه در ملا عام ظاهر می‌شود.

 

ناکس لئون و ویوین مارسلین

 

پشت پرده فرزندان آنجلیا جولی + تصاویر 

 

ناکس لئون و ویوین مارسلین در 12 جولای 2008 به دنیا آمدند. برادر خواهری که به گفته مادرشان از نظر روحیات کاملا با هم متفاوت هستند. ویوین با روحیاتی کاملا دخترانه و ناکس یک پسر بچه تیپیکال.

ویوین همچنین نقشی پررنگ در کنار مادرش در فیلم «Maleficent» برعهده داشت که هفته‌ای3 هزار دلار هم دستمزدش بود. او نیز یکی از صداپیشه‌های انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 بوده است.

به گفته آنجلینا ویوین به یادگیری زبان عربی به شدت علاقه دارد حال آنکه برادرش به زبان اشاره تمایل نشان می‌دهد.

دوقلوهای این زوج سابق که شباهت بسیار زیادی به مادر و پدر خود دارند و بسیار مورد توجه قرار گرفته است ویولون و ناکس آخرین فرزندان این دو فرد هستند.

 

انتهای پیام/

آنچه در مورد آنجلینا جولی و فرزندانش نمی‌‌دانید

نظر شما