شناسهٔ خبر: 20516712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نایب رییس کمسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان:

قوانین مخل تولید و سود بانکی، دو چالش جدی واحدهای صنعتی هستند

نایب رییس کمسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان بهره بانکی موجود را عامل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی برشمرد و گفت: در آغاز فعالیت یک واحد تولیدی ،بیمه تامین اجتماعی، اداره کل مالیاتی و بانک ها خواستار دریافت اصل و جرایم وجوه هستند، ولی برای سپرده گذاران بانکی هیچ سازمان یا نهادی برای مالیات یا بیمه مراجعه نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مجتبی ملااحمدی در چهارمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:برخی از قوانین حمایت کننده تولید به درستی اجرا نمی شود و برخی از قوانین مخل تولید با تمام توان از سوی سازمان های دولتی نسبت به بنگاه های اقتصادی  اجرا می شود.

نایب رییس کمسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: کمیسیون صنایع در سال جاری با شناسایی و اطلاع رسانی این قوانین خواستار اصلاح و بازنگری در این قوانین با هدف تسهیل فضای کسب و کار برای واحدهای صنعتی است .

وی بهره بانکی موجود را عامل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی برشمرد و گفت:در آغاز فعالیت یک واحد تولیدی ،بیمه تامین  اجتماعی، اداره کل مالیاتی و بانک ها خواستار دریافت اصل و جرایم وجوه هستند ولی برای سپرده گذاران بانکی  هیچ سازمان یا نهادی به سپرده گذار  برای مالیات یا بیمه مراجعه نمی کند.

ملااحمدی راه اندازی دفتر دیدبان محیط کسب و کار در اتاق بازرگانی اصفهان را اقدام موثر در رصد فضای کسب و کار استان دانست و گفت: این دفتر می تواند اطلاعات دقیقی از فضای کسب و کار استان را برای تصمیم سازی مسئولین جمع اوری و تحلیل کند.

وی به نشست مشترک کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق بازرگانی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: بازدید از واحدهای تولید فولاد و خودرو  استان خراسان  از برنامه های سفر اعضای کمیسیون صنایع اتاق اصفهان به خراسان رضوی است .

انتهای پیام/

نظر شما