شناسهٔ خبر: 20516529 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛

جشن‌های دهه کرامت در شبکه دو سیما آغاز می‌شود

شبکه دو سیما همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن‌های دهه کرامت را با سفر به شهر مقدس قم و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی و مهمانان دیگر آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس؛ افتتاحیه جشن های دهه کرامت روز سه شنبه 3 مردادماه ساعت 7:30 به صورت زنده از حرم حضرت معصومه(س) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، آیت ا... سعیدی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و مداح اهل بیت؛ میثم مطیعی آغاز می شود.

همچنین جُنگ نوجوانانه «باران» از حرم حضرت معصومه (س) با حضور نوجوانان و با اجرای برنامه های نمایشی، مسابقه حضوری و پیامکی سه شنبه ساعت 18:30 روانه آنتن می شود.
شبکه دو سیما ویژه برنامه های متعددی چون «کوی محبت»، جُنگ شبانه «باغ ملی»، برنامه صبحگاهی «با صبح»، «نگی که نگفتی»، «مسافر خراسان»، «از لاک جیغ تا خدا»، «یه گله جا»، «نما دو»، «کام شیرین» و «عصر خانواده» و ... را برای این ایام تدارک دیده است.
سخنرانی، گزارش های عیدانه و مولودی خوانی از دیگر ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت است که تقدیم مخاطبان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما