شناسهٔ خبر: 20516449 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته فرهنگی میزان؛

اخبار تازه از فیلم جدید فرهادی/سامان سالور به فجر امسال می‌رسد/روایت آقای بازیگر از باندبازی در سینما

خبرگزاری میزان- دومین روز از مرداد 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صحبت‌های جمشید مشایخی در قبال باندبازی در سینما اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دومین روز از مرداد 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صحبت‌های جمشید مشایخی در قبال باندبازی در سینما اشاره کرد.

ساخت جدیدترین از سامان سالور به نام "سه کام حبس"، "روایت خواننده گروه بمرانی از موفقیت و  تکذیب خبر حضور بازیگر حریم سلطان در فیلم فرهادی از سوی عوامل سازنده اثر از جمله سایر اخبار مهم حوزه فرهنگ امروز محسوب می‌شوند.

بسته فرهنگی میزان

 بازیگر واقعی با بازی حرفه‌ای زیبا می‌شود نه با پول/من وارد باندبازی های سینما نشدم/دلم برای بازیگرانی که به شبکه جم رفتند می‌سوزد

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در خبرگزاری میزان حاضر شد و ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: زمانی‌که در عرصه بازیگری باندبازی ایجاد شود و برخی افراد در عرصه سینما همه‌کاره شوند، هیچ کس جرأت صحبت کردن پیدا نمی‌کند به جز جمشید مشایخی.

وی ادامه داد: در عرصه بازیگری هنرمندان جوان، میانسال و کهنسالی داریم که به خوبی به کار خود آگاهی دارند، اما ما می‌بینیم که خارج از محدوده بازیگران، افرادی را برای بازی وارد این عرصه می‌کنند که به هیچ عنوان بازیگر نیستند و این اتفاق‌ها تنها به‌خاطر پول رخ می‌دهد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

سامان سالور در انتظار پروانه ساخت/کارگردان سیزده59: می خواهم از شتابزدگی‌ها دور باشم

سامان سالور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: به امید خدا امسال به سینما باز خواهم گشت و از شهریور ماه فیلمبرداری فیلم سینمایی "سه کام حبس" را آغاز خواهم کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر فیلمنامه‌ام برای دریافت پروانه ساخت به شورای صنفی ارسال شده و سعی داریم تا بعد از دریافت پروانه این فیلم را تا مهر ماه امسال آماده نمایش کنیم و اگر مشکلی به وجود نیاید با این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر خواهیم شد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

خبر حضور بازیگر حریم سلطان در فیلم اصغر فرهادی تکذیب شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی فیلم جدید "اصغر فرهادی" خبر حضور بازیگر "حریم سلطان" در فیلم تازه اصغر فرهادی تکذیب شد.

این خبر چند روزی در محافل سینمایی و فضای مجازی در حال انتشار بود و منتقدین خود را پیدا کرده بود اما امروز این جریان به طور کامل تکذیب شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

دلیل نامیدن خواهر امام رضا (ع) به نام معصومه (س)/ حرکت بانوی گرامی اسلام در مسیر تحقق اهداف الهی

سلمان محمدی کارشناس مذهبی در آستانه ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ایرانیان این افتخار نصیبشان شده تا مزار دو تن از فرزندان حضرت امام موسی بن جعفر (ع) یعنی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را در کشور خود داشته باشند و بتوانند به زیارت این بزرگواران بروند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه کبری (س) ملقب به معصومه، از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و با آموختن آموزه‌هایی از امامان معصوم (ع) در جهت تحقق اهداف والای الهی گام برمی‌دارند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

 بسته فرهنگی میزان

روایت خواننده گروه بمرانی از راه های رسیدن به موفقیت امروز/عمرانی: بمرانی نخواست مخاطب را به سلیقه موسیقایی خود نزدیک کند

بهزاد عمرانی خواننده گروه موسیقی «بمرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تولید آلبوم جدید گروه «بمرانی» یک سال زمان می‌برد و شیوه ما به گونه‌ای بوده که ممکن است در لحظه های آخر، آثاری جدید را به آلبوم اضافه کنیم.

وی با اشاره به روند شکل‌گیری و آغاز فعالیت‌های موسیقایی گروه «بمرانی» اظهار کرد: سال 1387 به تنهایی کنسرتی برگزار کردم و سپس مانی مزکی و جهانیار قربانی به من پیوستند اما در ابتدا «بمرانی» نام هنری من بود. پس از آمدن این دو عضو جدید، پسرعموی من برای نواختن پیانو و سپس پسرعموی دیگری برای نواختن گیتار باس به ما اضافه شدند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما