شناسهٔ خبر: 20516437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

والیبال قهرمانی آسیا - اندونزی

سیچلو: با سرویس‌های خوب حریف را تحت فشار قرار دادیم/ برابر پاکستان کار آسانی نداریم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم. همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خوان سیچلو، سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل عراق اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، زیرا همیشه اولین بازی تورنمنت‌ها سخت است؛ به خصوص که این اولین تجربه حضور بازیکنان در مسابقات بزرگسالان بود.

وی ادامه داد: کمی در دریافت دچار مشکل بودیم، اما در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم. همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی امید والیبال ایران خاطرنشان کرد: از نتیجه‌ای که به دست آمده خوشحال هستم و امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با آمادگی بیشتری مقابل حریفشان ظاهر شوند. امیدوارم همه بازیکنانم بهتر کار کنند. سطح این مسابقات روز به روز بالاتر می‌رود. ما برای کسب تجربه و برای هر روز بهتر شدن به این مسابقات آمدیم.

سیچلو درباره تیم پاکستان که حریف بعدی تیم ملی ایران خواهد بود، گفت: اعتقاد ندارم که پاکستان تیم ضعیف‌تری نسبت عراق، به حریف امروز ما است. امروز تیم پاکستان بازی خوبی ارائه نداد، اما در مجموع نمی‌توان گفت تیمی ضعیفی هستند.

وی افزود: این تیم در قطر دو بازی دوستانه برگزار کرد که در آن مسابقه نمایش بهتری نسبت به بازی امروز داشت و در باکو و مسابقات کشورهای اسلامی هم مقابل ترکیه نمایش خوبی داشتند و به سختی مقابل این تیم شکست خوردند. پس نمی‌توان گفت بازی آسانی داریم.

انتهای پیام/ر

نظر شما