شناسهٔ خبر: 20515792 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره ملی عکس معدن تا چهارشنبه ادامه دارد

همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره عکس معدن، آیین نکوداشت استاد فرهود حقی چهارشنبه 4 تیر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه عکس های حرفه ای و نیز عکاسی با تلفن همراه به صورت جداگانه است که موضوعات مختلفی همچون انسان و معدن، براده ها و گدازه ها، معادن گوهر زمین، معدن و محیط زیست، اشتغال و معدن و زنان و معادن را پوشش می دهد.
جوایز جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است که هنرمندان و استادان برجسته و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی جوایز هنرمندان عکاس را اهدا می کنند.
بنابر گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مراسم نکوداشت فرهود حقی استاد برجسته عکاسی همزمان با مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معدن در محل سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار می شود.
حقی از عکاسان شناخته شده رشته صنعتی است.
نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی عکس معدن، روزهای اول تا چهارم مرداد ماه سال جاری در محل ایمیدرو برگزار می شود.
قرار است ،‌ پس از پرداخت دستمزد عکاسان برتر،‌ مبالغ حاصل از فروش عکس ها،‌ صرف هزینه درمان بیماران صعب العلاج خواهد شد.
عکس های منتخب عکاسان، در سالن طبقه دو ایمیدرو به معرض نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان با همت عالی خویش می توانند در این امر خیر مشارکت و در ایام برگزاری نمایشگاه نسبت به خرید اقدام کنند.
بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه عکس های حرفه ای و نیز عکاسی با تلفن همراه به صورت جداگانه است که موضوعات مختلفی همچون انسان و معدن، براده ها و گدازه ها، معادن گوهر زمین، معدن و محیط زیست، اشتغال و معدن و زنان و معادن را پوشش خواهد داد. جوایز جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است که هنرمندان و استادان برجسته و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی جوایز هنرمندان عکاس را اهدا می کنند. ایمیدرو با هدف استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان بخش معدن و صنایع معدنی و ... نخستین جشنواره ملی عکس معدن را برگزار کرده است.

نظر شما