شناسهٔ خبر: 20515726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بیانیه حزب "اسلام" جمهوری آذربایجان در ارتباط با حوادث مسجدالاقصی؛

جنایات رژیم اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا بی‌‌‌پاسخ مانده است/ نیروهای مخلص باید در راه آزادی قدس متحد شده به مبارزه بپردازند

حزب "اسلام" جمهوری آذربایجان همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بیانیه‌‌ای با مضمون اتحاد مسلمانان برای دفاع از قدس صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بیانیه حزب اسلام در ارتباط با جنایات سربازان رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی به قرار زیر می باشد:

 "رژیم اسرائیل همزمان با تداوم اشغال قدس در نظر دارد تا از برگزاری نماز در آخرین سنگر و عبادتگاه مسلمانان یعنی مسجدالاقصی ممانعت به عمل آورد.
سربازان این رژیم جنایتکار از تلاش مسلمانان این منطقه برای برپایی نماز جمعه با سلاح استقبال کرده اند. حتی مسلمانانی که تصمیم به برپایی نماز در بیرون از مسجد را داشته اند با خشونت نیروهای نظامی رژیم غاصب مواجه شده اند.در درگیری های پیش آمده سه فلسطینی شهید شده و چندین نفر نیز زخمی شده اند.

آنچه بر جامعه جهانی مبرهن است تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین های تاریخی فلسطین است. این رژیم غاصب بعد از جنگ 6 روزه 1967 به اشغال قدس شریف نیز مبادرت کرده است.و جنایات این رژیم با حمایت همه جانبه آمریکا بی پاسخ مانده است.

یکی از موضوعات مهم که در کنفرانس بین المللی "قدس" در باکو مورد بحث قرار گرفت، این بود که آزادی مناطق غصب شده مسلمانان و از جمله قره باغ اشغالی با پایان دادن به سیاست اشغال در کشورهای مسلمان و آزادی قدس شریف میسر خواهد شد. لذا عدم موضع گیری برخی از کشورهای مسلمان در قبال این موضوعات غیر قابل درک است.

اما آنچه در واقعیت منطقه قابل مشاهده است ارجح بودن حکومت بر تمامی موضوعات موجود در منطقه از سوی برخی خاندان هاست که این موضوع نیز البته از سوی اربابان غربی و صهیونیست ها وعده داده می شود.

ما معتقدیم که آزادی قدس مهم ترین شرط برای آزادی جهان اسلام و تعیین سرنوشت مسلمانان است.لذا لازم می دانیم تمامی نیروهای مخلص باید در راه آزادی این مکان مقدس متحد شده و قاطعانه در این راه به مبارزه بپردازند."

انتهای پیام/

نظر شما