شناسهٔ خبر: 20515153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:ورود به عرصه فضای مجازی اقدامی انقلابی و جهادی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اهمیت ورود به عرصه فضای مجازی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای، اظهار کرد: همه نیروهای ارتش برای طی کردن راه میانبر جهت انتقال حماسه‌های آفریده شده به نسل نو از طریق فضای مجازی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای آمادگی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای «خلیج عدن 2» که در نمایشگاه الکامپ 96 انجام شد، با تاکید بر لزوم انجام کارهای انقلابی و جهادی در کشور، اظهار کرد: ورود به عرصه فضای مجازی از کارهای انقلابی و جهادی و از مصادیق «ما می‌توانیم» است.

وی گفت: ایران اسلامی کارهایی بزرگتر از ساختن بازی‌های رایانه‌ای انجام داده است و این کار در مقایسه با کارهای دیگر از پیچیدگی‌های کمتری برخوردار است. در همین راستا ما خواهیم توانست در همه حوزه‌ها از جمله ساخت بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای اصلی امروز جوانان، استفاده از انواع بازی‌ها اعم از سنتی و بازی‌های رایانه‌ای است، بیان کرد: چنانچه بیگانگان بخواهند برای ما بازی‌های رایانه‌ای بسازند این کار را متناسب با منافع خود انجام می‌دهند. در این راستا تنها راه مقابله با اقدامات دشمن در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای، خودکفایی در این زمینه است. اقتدار ملی اقتضا می‌کند که خودمان در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای فعال شویم و حقایق را به نسل نو منتقل کنیم.

محمدحسنی بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای را ضرورت انقلابی، ملی، دینی و اسلامی عنوان کرد و گفت: هیچ ملتی بدون گسست از گذشته خود نمی‌تواند آینده‌ای عزتمند رقم بزند. هشت سال دفاع مقدس و همچنین مبارزات دیروز و امروز نیروی دریایی ارتش در خلیج‌فارس، خلیج عدن و دریاهای آزاد بخشی از عزت ملی ماست که باید آن را در معرض نمایش بگذاریم. در این راستا یکی از رسانه‌هایی که می‌تواند در زمینه انتقال حماسه‌های دریایی، هوایی و زمینی از آن استفاده کرد بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی هستند. ما موفق می‌شویم که نسل جدید را با حماسه‌آفرینان گذشته آشنا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه نیروهای ارتش این آمادگی را دارند تا برای طی کردن این راه میانبر جهت انتقال حماسه‌های آفریده شده به نسل نو به میدان بیایند و همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظر شما