شناسهٔ خبر: 20514582 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش بازیگر تلویزیون به ژن خوب پسر عارف+عکس

محمد نادری در واکنش به مطرح شدن موضوع «ژن برتر» پست زیر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، چندی پیش حمیدرضاعارف، پسر محمدرضا عارف، موفقیت‌هایش در زندگی را مرهون خون و ژن خوبی دانست که از پدر و مادرش به ارث برده است، پس از صحبت‌های او در این باره،  موج انتقادها در شبکه‌های اجتماعی به‌ راه افتاد.

محمد نادری بازیگر، فیلمنامه نویس و صدا پیشه کشورمان که با بازی در سریال شمعدونی و برنامه دورهمی به شهرت رسید یکی از کسانی بود که به صحبت های فرزند محمدرضا عارف واکنش نشان داد. او با هشتگ #ژن_برتر پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت:

 "این یه سلفی معمولی نیست. این تلاشی است البته نافرجام در یافتن ژن برتر در چهره خود.متاستفانه منم مثل بیشتر مردم یه ژن معمولی به درد نخور دارم که به هیچ کار نمی یاد. نه بلده پورش و مازراتی وارد کنه نه انقدر جربزه و جنم داره با چهار تا شرکت خارجی قرارداد ببنده. فقط بلده عین گاو زل بزنه تو چشمم و ما ما می کنه.البته گاو در عین گاو بودن موجود عجیبیه. بیشتر موقع ها شل می کنه می ذاره اونایی که ژن برتر دارن شیرشو بدوشن ولی یه وقتایی هم ژن گاوی اش می زنه بالا اونموقع دیگه نه شیر می شناسه نه بچه شیر گله ای با شاخ میفته دنبالش!! تکمله: پسر شیر با بدان بنشست خاندان شیری اش گم شد."

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما