شناسهٔ خبر: 20514567 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«نگاه خورشید و معصومانه» ویژه برنامه‌های شبکه و رادیو قرآن برای ولادت حضرت معصومه(س)

شبکه و رادیو قرآن در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با ویژه‌برنامه‌های «نگاه خورشید» و «معصومانه» میهمان خانه‌های عاشقان اهل‌بیت(ع) هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس؛ همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، ویژه برنامه «نگاه خورشید» به صورت زنده از جوار حرم مطهر آن حضرت در شهر قم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

نگاهی به سیره عملی و سبک زندگی حضرت معصومه(س) و همچنین بیان فضائل دهه کرامت از جمله موضوعاتی است که با حضور حجت‌الاسلام بهشتی به آن پرداخته خواهد شد.

«نگاه خورشید» به تهیه‌کنندگی اکبر صمصامی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیماست که از امشب و در طول دهه کرامت از ساعت 22 از این شبکه پخش می‌شود.

رادیو قرآن

ویژه برنامه «معصومانه» سه‌شنبه سوم مردادماه در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از رادیو قرآن پخش می‌شود که از جمله آیتم‌های این برنامه می‌توان به بررسی شاخصه‌های قرآنی دختران برای حضور در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد.

گفت‌وگو با دختران موفق با سبقه علمی و قرآنی و معرفی کتاب از جمله آیتم‌های این ویژه برنامه است.

گفتگوی حضوری با جوانترین دختر دانشجوی کارشناسی ارشد «فاطمه آسایی» ۱۲ ساله و همچنین گفت‌وگوی تلفنی با سهیل رضایی نویسنده کتاب «دختر بابا» از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه محسوب می‌شود.

این برنامه به همت گروه علوم قرآنی، به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری، گویندگی آدینه الهیاری و کارشناسی آزاده عباسی از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۰ به صورت زنده تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما