شناسهٔ خبر: 20514421 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بهترین گوشیِ‌های بازار برای عاشقان موسیقی +عکس

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که با موسیقی سروکار دارید و اکنون مایل هستید که یک موبایل تهیه کنید٬ این مطلب را از دست ندهید! چراکه ما در این مطلب بهترین گوشی‌ها را برای عاشقان موزیک جمع‌آوری کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اگر شما هم در این روزها قصد خرید یک اسمارت‌فون را دارید٬ پس حتما با مدل‌های متفاوتی روبه‌رو شده‌اید. شرکت‌های بزرگ با گوشی‌های دلبر و بی‌حاشیه‌شان (!) دل کاربران را می‌ربایند و او را ناچار می‌کنند که حساب بانکی خود را خالی نماید! اما اگر نیاز خود را بشناسید و با علم بر آن به بازار قدم بگذارید٬ به احتمال زیاد کارتان آسان‌تر خواهد شد و با چشمانی بازتر و بدون ماه‌ها سردرگمی گوشی جدیدتان را انتخاب می‌کنید. اما باز یک جای کار می‌لنگد! امروزه موبایل‌هایی که قابلیت‌های متعدد خوبی داشته باشند٬ کم نیستند و بیش‌تر پرچمداران دنیای اسمارت‌فون‌‌ها کم‌و‌بیش بی‌نقص‌اند!

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که با موسیقی سروکار دارید و اکنون مایل هستید که یک موبایل تهیه کنید٬ این مطلب را از دست ندهید! چراکه ما در این مطلب بهترین گوشی‌ها را برای عاشقان موزیک (در رنج‌های مختلف قیمتی) جمع‌آوری کردیم تا کار شما عزیزان را برای برگزیدن یک دستگاه دیجیتال آسان نماییم و امید داریم که این مطلب کمک شایانی به شما کند. اگر دوست‌دارید که با این دیوایس‌های دوست‌داشتنی بیش‌تر آشنا شوید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت و نزولی است.

1- اچ‌تی‌سی U11

خوشبختانه بازهم پای این شرکت پرآوازه تایوانی به لیست برترین موبایل‌های مناسب گوش‌دادن موسیقی باز شد و دوباره شاهد فروغ این عزیز براق هستیم! این موبایل به 2 اسپیکر که یکی روی قاب جلویی و دیگری روی لبه پایینی قرار دارد٬ مجهز شده است. همچنین این بلندگوها (خوشبختانه) از فن‌آوری BoomSound سود می‌برند. پس باید بگوییم که مراقب لوازم شیشه‌ای ظریف خانه‌تان باشید! ضمنا این کمپانی برای کامل‌کردن پکیج U11 یک هندزفری خارق‌العاده در جعبه این اسمارت‌فون به‌نام USonic قرار داده است که برای خودش یک شاهکار محسوب می‌شود! این هندزفری فسقلی مجهز به قابلیت لغوکردن صدای‌های مزاحم (Active Noise Cancellation) است. پس کاربر به‌ راحتی می‌تواند در موزیک دل‌خواه خود غرق شود٬ بدون این‌که آلودگی‌های صوتی اطراف حواسش را پرت کنند!

حدود قیمت اچ‌تی‌سی U11: سه میلیون و صد هزار تومان

2- آی‌فون 7

موبایل برای موسیقی

به دست‌رنج سال 2016 اپل رسیدیم. موبایلی کوچک که (برای اولین‌بار در آی‌فون‌ها) دردل خود دو اسپیکر استریو را جای داده است. این بلندگوهای قدرتمند چینشی مانند اچ‌تی‌سی U11 دارند. وقتی که برای نخستین‌بار یک موزیک را پخش می‌نمایید٬‌ (هرچقدر هم که آن موسیقی را گوش کرده باشید) فرض می‌کنید که آن صوت را برای اولین‌بار می‌شنوید و صدای آن برای شما کمی عجیب‌و‌غریب است! اما اگر به آن عادت کنید٬ دیگر از اسپیکرهای آی‌فون 7 دل نمی‌کنید و صدای بلندگوهای دیگر برای‌تان ناآشنا خواهد بود! هندزفری‌های این موبایل هم از طریق درگاه لایتینگ به دستگاه وصل می‌شود (فکر کنیم که دیگر این جمله را میلیون‌ها‌ بار شنیده‌اید). البته اگر بخواهید می‌توانید AirPod‌های گران‌قیمت و بی‌سیم اپل را خریداری نمایید و از گوش‌دادن به موسیقی نهایت لذت را ببرید. لازم به‌ذکر است که این تجربه دلنشین٬ 159 دلار برای‌تان خرج برمی‌دارد!

حدود قیمت آی‌فون 7 32GB: دو میلیون و ششصد هزار تومان

3- ال‌جی V20

بهترین گوشی برای موسیقی

شاید شهرت این سری از شرکت کره‌ای ال‌جی بیش‌تر به‌خاطر مقاومت باورنکردنی‌شان نسبت به وسایل و مواد گوناگون باشد. اما همان‌طور که شاید بدانید یا ندانید٬ سری V صوت و تصویر را به بهترین نحو ممکن برای کاربر به نمایش در می‌آورند. طوری‌که شما با دیدن تصویر یا گوش‌دادن موزیکی در این سری موبایل‌ها لبخند می‌زنید و سلیقه و هوش خود را تحسین می‌کنید! V20 نخستین گوشی بازار است که از تراشه‌ ۳۲ بیتی ES9218 شرکت ESS Technologies سود می‌برد. این چیپست برای تقویت هدفون‌ها در این موبایل گنجانده شده است. از قلم نیافتد که این موبایل می‌‌تواند صدایی با کیفیت چون Hi-Res تولید کند و شما را حتما شگفت‌زده خواهد کرد. ناگفته نماند که این اسمارت‌فون هیکلی با ظاهری خشن در 2 نسخه روانه بازارها شده است؛ یکی از آن‌ها توسط خود شرکت ال‌جی و دیگری به وسیله شرکت پرآوازه Bang & Olufsen تنظیم صوتی گشته است. این به شانس (و صدالبته دقت شما) بستگی دارد که کدام نصیب‌تانش خواهد شد!

حدود قیمت ال‌جی ‌ٰV20: یک میلیون و هفتصد هزار تومان

4- زد‌تی‌ای Axon 7

بهترین گوشی برای موسیقی

بالاخره یک شرکت چینی‌تبار هم در لیست ما جای گرفت. کمپانی‌ای که در چند سال اخیر به کمک یکی از معروف‌ترین بازیکنان فوتبال جهان به کمی مقبولیت و شهرت دست یافت و کاربران با موبایل‌های خوش‌ساخت این برند آشنا گشتند. Axon 7 هم عروسکی است که با ظاهر خود دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. این اسمارت‌فون حاشیه‌های نسبتا زیادی در بالا و پایین نمایشگر خود دارد. اما این امر یک دلیل قرص و محکم هم دارد. این دلیل بسیار آشناست و برند اچ‌تی‌سی در نسل‌های قبل از آن استفاده می‌کرد. بلندگوهای فرانت فیس! بلی! اسپیکرهای این دستگاه در پنل جلویی هستند و خوشبختانه استریو نیز هستند.

این بلندگوها را Dolby Atmos می‌نامند که انصافا اسم خوبی برای این خوش‌صداهاست! همچنین این اسپیکرهای قدرتمند می‌توانند صدایی با کیفیت Hi-Res تولید کنند و کاربر را در موزیک پخش‌شده٬‌ غرق کنند. ضمنا هندزفری‌های این‌‌مدل بسیار لوکس و بادوام هستند و به سبک ایرپادهای شرکت اپل ساخته شده‌اند. دوس‌داشتن یا بیزار‌بودن از هندزفری‌های Axon 7 کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و ما در این مورد حرفی نمی‌زنیم!

حدود قیمت زد‌تی‌ای Axon 7: یک میلیون و چهارصد هزار تومان

منبع: آی تی رسان

نظر شما