شناسهٔ خبر: 20514207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امروز؛

بانوی دوچرخه‌سوار ایرانی بر اثر تصادف درگذشت

بانوی رکابزن ملی‌پوش ایران، امروز بر اثر سانحه رانندگی در اردبیل جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،زینب ساسانیان،بانوی قهرمان دوچرخه‌سواری و رکابزن ملی پوش کشورمان بر اثر سانحه رانندگی در خیابان دانشگاه اردبیل، صبح امروز درگذشت.

 گفته می‌شود خودروی  شخصی زینب ساسانیان، دوچرخه‌سوار استقامتی تیم‌ ‌ملی با درخت برخورد کرد  که متاسفانه وی بر اثر این برخورد  در دم جان باخته و یکی از خویشاوندان وی نیز در این حادثه مصدوم و روانه بیمارستان شد که حال مصدوم این حادثه نیز نامساعد  گزارش شده است.

ساسانیان 19 سال داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 تیم‌ ‌ملی زیر 23 سال را همراهی کرد.

اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در پی خبر درگذشت دوچرخه سوار بانوی اردبیلی عضو تیم ملی ایران جامعه ورزشی استان با صدور پیامی درگذشت این ورزشکار ارزنده استان را خانواده آن مرحوم وسایر بازماندگان تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آمده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت زینب ساسانیان دوچرخه سوار قهرمان اردبیلی و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران ،را به بازماندگان و خانواده بزرگ جامعه ورزشی ، به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم. هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست، از خدواند بزرگ برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت داریم.

پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، درگذشت زینب ساسانیان، بانوی قهرمان دوچرخه سوار و رکابزن ملی پوش کشورمان را به خانواده و دوستان آن مرحوم و جامعه ورزشی تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

نظر شما