شناسهٔ خبر: 20513243 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بازدید از واحد رشت‎:

دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین افتخار علمی کشور است

نوبخت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و از بزرگترین افتخارات علمی کشور است که حاصل زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی و روز به روز در حال گسترش علمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرهیختگان آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی نوبخت حقیقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از واحد رشت و در نشستی با رئیس، هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی این واحد ضمن تقدیر ازمسئولین، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و از بزرگترین افتخارات علمی کشور است که حاصل زحمات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و روز به روز در حال گسترش علمی است.

وی در خصوص اهمیت جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: شما در جایی کار می کنید که دارای پویایی کامل است و در رشته های مختلف خصوصا ًرشته های پزشکی و فنی فارغ التحصیلان زیادی دارد و دارای رتبه های عالی هستند که باعث افتخار هر چه بیشتر این دانشگاه است.

دکتر نوبخت در خصوص حمایت مجلس از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی تاکید کرد: هر جا سخن از گسترش مسائل علمی و مسائل مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی باشد همکاری می کنیم و در جهت اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ریاضی قرن، تصریح کرد: استواری و پایداری در برابر مشکلات و صبوری یکی از پایه های رشد و اعتلا بوده و باید باعث انسجام هر چه بیشتر اقشار جامعه می‌شود.

نظر شما