شناسهٔ خبر: 20512890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برای نخستین بار به عنوان قهرمانی یک تورنمنت بین‌المللی رسیدیم

کهتری: کمانداران معلول به ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌اند/ نواقص را برای مسابقات جهانی برطرف می‌کنیم

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: تیم ملی به ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی رسیده است و تا زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در چین نقاط ضعف تیم را برطرف می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید کهتری پس از قهرمانی تیم ایران در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک گفت: تیم ملی به 11 مدال (4 طلا، 3 نقره و 4 برنز) دست یافت که در مجموع عنوان قهرمانی را کسب کردیم. این مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد و اکثر کمانداران خوب حضور داشتند.

وی افزود: برای نخسیتن بار 11 مدال را بعد از تغییر و تحولاتی که بعد از پارالمپیک ریو در انجمن و کادر فنی به وجود آمد، کسب کرد. بعد از پارالمپیک ریو تصمیم گرفتیم که تیم را تقویت کنیم اگرچه از تعداد مربیان و کادر فنی کم شد، اما با همت و غیرت ملی‌پوشان و پشتیبانی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین به نتایج خوبی رسیدیم. به همان میزان آمادگی 60 تا 70 درصدی که مدنظرمان بود رسیدیم و در 2 ماه آینده نواقصی که ملاحظه شد را برطرف می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان تصریح کرد: در بخش انفرادی زهرا نعمتی در فینال با توجه به تجربه‌ای که داشت، حریفش را پشت سرگذاشت و به مدال طلا دست یافت. پوریا جلالی جوان و تازه وارد نیز که از یک سال گذشته این رشته را آغاز کرده رکورد خوبی در دور مقدماتی و حذفی ثبت کرد و به فینال رسید، اما در فینال حساس که بزرگان تیر و کمان حضور داشتند بازی را به حریف روس واگذار کرد و امیدوارم برای مسابقات قهرمانی جهان تجربه خوبی کسب کرده باشد.

کهتری در پایان گفت: 3 ملی‌پوش نیز در مرحله رده‌بندی داشتیم که سمیه رحیمی حریف اوکراینی را شکست داد و به مدال برنز رسید و کاکوش نیز در تیر طلایی به مدال برنز رسید. هادی نوری هم در بخش کامپوند مدال برنز گرفت اگرچه روز قبل در بخش تیمی به مدال طلا رسیده بود.

انتهای پیام/س

نظر شما