شناسهٔ خبر: 20512838 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهمن کامیار در گفت‌وگو با فارس:

تدوین و موسیقی فیلم سینمایی «خیابان دیوار» به نیمه راه رسید/ گلچین کننده‌هایی که به سازنده فیلم ضرر می‌زنند

بهمن کامیار گفت: نیمی از تدوین فیلم سینمایی «خیابان دیوار» و همچنین ساخت موسیقی فیلم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

بهمن کامیار در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ارتباط با روند ساخت فیلم سینمایی «خیابان دیوار» گفت: این فیلم سینمایی در مرحله تدوین و ساخت موسیقی  که تدوین آن را حسین ابوالصدق انجام می دهد و حامد ثابت موسیقی را پی می‌برد. همچنین ساخت هر دو بخش نیز به طور همزمان است  و تقریباً ۵۰ درصد از تدوین و ساخت موسیقی انجام شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: فیلم سینمایی «خیابان دیوار» اواخر مرداد ماه به اتمام می‌رسد و برای دریافت پروانه نمایش آن را ارائه خواهیم کردو. هر دو فیلم سینمایی قبلی ام با نام های  «سد معبر» و «مرداد را دارای پروانه نمایش هستند اما زمان دقیقی برای اکران آنها مشخص نیست.  

        بهمن کامیار

او اظهار کرد: اگر امسال بتوانیم دو فیلم خود را اکران کنیم باید خدا را هم شکر کنیم. و این فیلم جدیدم را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران آماده خواهم کرد. از طرفی واقعا فیلم های زیادی در نوبت اکران هستند. تصمیم گیرنده ها از میان فیلم ها گلچین می کنند و کسی که ضرر می کند سازنده فیلم است. پروانه نمایش یک بحث است و مبحث بعدی در ارتباط با پخش کننده ها است که باید به آنها پرداخته شود. همه چیز کاملا بر اساس سلیقه است.

«خیابان دیوار» دومین تجربه کارگردانی بهمن کامیار بعد از فیلم سینمایی «مرداد» است که تهیه‌کنندگی آن را مصطفی کیایی بر عهده دارد و در فضایی اجتماعی داستان زندگی زنی به نام مهری را روایت می‌کند که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاویدنیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سیدوحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی‌مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش‌زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، رعنا آزادی‌ور و محسن کیایی در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/ 

نظر شما