شناسهٔ خبر: 20512364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دایی: مگر علامه دهر هستم که نتیجه بازی را پیش بینی کنم؟/سایپا سهمیه آسیایی می خواهد

مربی تیم سایپا گفت: مگر من علامه دهر هستم که نتیجه بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان را پیش بینی کنم؟، ما فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

صاحب‌خبر -

محمد دایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دیدار تیم های سایپا و سپاهان اصفهان اظهار کرد: مگر من علامه دهر هستم که نتیجه بازی مقابل سپاهان را پیش بینی کنم؟! تیم سپاهان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و فقط می توانم بگویم که مطمئن باشید ما برای کسب هر سه امتیاز این دیدار به میدان می رویم.

 وی افزود: سایپا خاطرات نه چندان خوب فصل گذشته را فراموش کرده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، امیدوارم با تلاش، اتحاد و همدلی همه اعضای تیم به این جایگاه دست پیدا کنیم.

 مربی تیم سایپا با اشاره به آمادگی تیمش برای آغاز رقابت های لیگ هفدهم گفت: تیم ما پس از برگزاری اردوهای آماده سازی در شهرهای اردبیل و رامسر و همچنین برگزاری چند دیدار تدارکاتی اکنون آماده صف آرایی برابر حریفان است. همان طور که می دانید قرارداد کادرفنی و بازیکنان جدید سایپا روز چهارشنبه هفته گذشته به طور رسمی در هیئت فوتبال تهران ثبت شد و تمام اعضای تیم آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر هستند.

او در مورد لزوم تقویت خط حمله تیم سایپا  تصریح کرد: به دنبال جذب یک مهاجم 6 دانگ هستیم که بتواند سایپا را در فاز هجومی تقویت کند، این مهاجم جدید به زودی به جمع بازیکنان تیم اضافه می شود.

دایی در پایان درباره شکایت برادرش (علی دایی) از باشگاه نفت تهران عنوان کرد: من در جریان شکایت برادرم از نفت تهران نیستم و بهتر است در این مورد از خود او سوال کنید.

 

انتهای پیام/

وضعیت تیم سایپا از زبان محمد دایی

نظر شما