شناسهٔ خبر: 20512299 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

فعالیت مجدد سامانه ثبت‌نام اینترنتی کتب‌ درسی ابتدایی‌ و پیش‌دانشگاهی از 15 مرداد ماه

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سامانه ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی از 15 مردادماه برای جاماندگان، دوباره فعال می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید حسین طلایی زواره معاون توسعه منابع انسانی و  پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سامانه ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش‌دانشگاهی از 15 لغایت 30 مردادماه مجدداً فعال می‌شود تا جاماندگان به ثبت‌نام کتب درسی بپردازند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان این پایه‌ها و مقطع پیش‌دانشگاهی که موفق نشده‌اند، در مهلت مقرر، یعنی 19 فروردین لغایت 22 خردادماه نسبت به ثبت‌نام و سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند، به شرط ثبت‌ اطلاعات خود در سامانه «سناد»، می‌توانند در تاریخ یادشده برای ثبت سفارش به سامانه فروش اینترنتی به نشانی www.irtextbook.com مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه‌های اول ابتدایی، پایه‌های دهم و یازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کتاب‌های تکمیلی پایه هفتم استعدادهای درخشان می‌توانند تا 17 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام و  سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

طلایی زواره خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته معارف اسلامی نیز می‌توانند از دهم مرداد تا 18 شهریور ماه به سامانه ثبت‌نام مراجعه کرده و نسبت به سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مابقی دانش‌آموزان دوره‌های متوسطه اول و دوم نیز می‌توانند برحسب تاریخ‌هایی که متعاقباً اعلام خواهد شد، در نیمه دوم شهریور ماه، از طریق کتابفروشی‌ها، نسبت به تهیه کتب درسی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما