شناسهٔ خبر: 20512267 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از آثار منتخب کمپین «شاد باشیم» در دهه کرامت/ ارسال 400 اثر به بخش مسابقه

نشست خبری آیین رونمایی از آثار منتخب کارگاهی طراحی گرافیک و کمپین «شاد باشیم» در آستان امام‌زاده صالح(ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آئین رونمایی از آثار منتخب کمپین شاد باشیمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری آئین رونمایی از آثار منتخب کارگاهی طراحی گرافیک، کاریکاتور و کمپین «شاد باشیم» در دهه کرامت با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، فلاحی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در آستان مقدس امام‌زاده صالح(ع) برگزار شد.

عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: به مناسبت هفته دهه کرامت، از آثار هنرمندانی که آثار آنان در کمپین «شاد باشیم» قرار دارد؛ رونمایی خواهیم کرد. 400 آثار برگزیده در این کمپین حضور دارند و 171 اثر آن برگزیده شده‌اند.

 در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خداوند متعال دو نعمت بزرگ به ما عطا کرده است و سفارش کرده است که این دو نعمت را به یکدیگر یادآوری کنیم؛ البته نعمت‌های خداوند به ما پرشمار است، قرآن و اهل بیت(ع) بزرگ‌ترین نعمت هستند چرا که؛ قرآن کتاب الهی و مایه سعادت و خوشبختی زندگی است. خداوند فرمودند که قرآن و اهل بیت(ع) از هم جدا نمی‌شوند و هر دو با هم هستند.

 وی ادامه داد: بقاع متبرکه، که قبور ائمه(ع) و پیامبر(ص) در آن قرار گرفته است، از طرف خداوند باعث شده که این مکان‌ها مطرح شوند. از بین هزار و 200 بقعه، حرم امام رضا(ع) مورد توجه مردم است و این امر عادی نیست؛ بلکه یک اراده الهی است که خداوند برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان اوقاف افزود: این اماکن مقدسه شعبه‌ای از حرم خداست که در نقاط مختلف زمین قرار دارد. باید این اماکن زیارتی را به لحاظ ظاهری و باطنی برای زائرین اهل بیت(ع) آماده کنیم، همچنین معرفی امام‌زادگان(ع) از وظایف دیگر ما است.

حجت‌الاسلام محمدی عنوان کرد: باید در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم. عده‌ای فکر می‌کنند، در اسلام شادی و خوشحالی وجود ندارد. البته متأسفانه نتوانستیم الگوی مناسبی در این زمینه در جامعه ارائه دهیم. هر کس با قرآن و اهل بیت(ع) زندگی کند، در زندگی خود خوشحال خواهد بود. اگر مسلمانان  دچار گرفتاری شده‌اند به این دلیل است که از قرآن و اهل بیت(ع) دور شده‌اند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از آثار منتخب کمپین «شاد باشیم» رونمایی شد.

 

انتهای پیام/

مراسم رونمایی از آثار کمپین «شاد باشیم» در آستان امام‌زاده صالح(ع) برگزار شد

نظر شما