شناسهٔ خبر: 20511961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‎های لرستان

نمایندگی لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر ۱۰مجتمع خدماتی - رفاهی در فاز دوم و ۷مجتمع در فاز اول در دست بهره‎برداری قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کیومرث محمودی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای است.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه لرستان و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیت شمال-جنوب و شرق-غرب، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی است که در این زمینه ضمن رعایت ضوابط قانونی، همه تلاش خود را به‌کار خواهیم بست.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: از آنجاکه ارائه خدمات مناسب به کاربران جاده‌ها رابطه مستقیمی با افزایش ایمنی سفر دارد، وجود مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در کاهش سوانح جاده ای نقش بسزایی دارد.

محمودی اضافه کرد: تاکنون ۷۶ موافقت نامه اصولی برای متقاضیان احداث مجتمع‎های خدماتی- ‌رفاهی بین‌راهی در مسیرهای مواصلاتی استان صادر شده است، که درمجموع ۴۰ فقره از این موارد دارای اعتبار هستند.

وی با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌راهی استان، افزود: در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی بین راهی در حال ساخت داریم، ۱۰ مجتمع در فاز دوم و ۷ مجتمع در فاز اول در دست بهره‌برداری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: ۱۲مورد از موافقت نامه‎های اصولی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در مرحله اخذ استعلام قرار دارند.

محمودی، وجود تابلوهای تبلیغاتی در مسیرهای مواصلاتی را ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی ترافیکی و ایمنی سفر عنوان کرد و گفت: در مجموع ۴۷تابلوی اطلاعاتی در محورهای لرستان متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که ۷ عدد آنها در قالب تفاهم‌نامه در اختیار جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای ایمنی عابران پیاده، تاکنون ۹ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان ساخته شده و دو دستگاه پل دیگر نیز در حال احداث است.
انتهای پیام

نظر شما