شناسهٔ خبر: 20511683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه‌آهن زاگرس:

علت حادثه خروج قطار اهواز – مشهد از ریل در حال بررسی است

نمایندگی خوزستان

مدیرکل راه‌آهن زاگرس گفت: کمیسیون تشکیل شده در خصوص حادثه خروج از ریل دو واگن از قطار مسافری اهواز- مشهد در ایستگاه گل مهک همچنان در حال بررسی موضوع است و به محض مشخص شدن علت حادثه، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

مهرداد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به حادثه این که روز گذشته برای قطار مسافری اهواز- مشهد رخ داد، اظهار کرد: کمیسیون تشکیل شده از روز گذشته در حال بررسی علل حادثه است تا پس از مشخص شدن موضوع، علت را گزارش دهد.

وی افزود: پس از نهایی شدن پیگیری‌ها و مشخص شدن علت حادثه، در جلسه‌ای که این کمیسیون در تهران برگزار می‌کند، پس از تایید نهایی، علت حادثه اعلام می‌شود. این کمیسیون در حال حاضر در حال پیگیری و بررسی علل حادثه است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس تصریح کرد: این کمیسیون متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی راه‌آهن، کارشناسان، مدیران و مسئولان راه‌آهن است که در حال بررسی موضوع و تصمیم‌گیری در این زمینه هستند.

انصاری در خصوص زمان اعلام علت دقیق حادثه عنوان کرد: نمی‌توان زمان دقیقی را در این زمینه اعلام کرد. کارشناسان در کمیسیون در حال بررسی هستند تا علت حقیقی حادثه را پیدا کنند و پس از مشخص شدن علت حقیقی، موضوع گزارش داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حدود ساعت 14 روز گذشته دو واگن از قطار مسافری اهواز- مشهد در ایستگاه گل مهک در محدوده راه آهن زاگرس از ریل خارج و دچار حادثه شد که در پی این سانحه تعدادی از مسافران مصدوم و خط آهن نیز برای ساعاتی مسدود شد.

نظر شما