شناسهٔ خبر: 20511201 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

وقتي ذوب آهن در اردوي ترکيه تيم ملي ازبکستان را برد

اعتقادم به وفور بازيکنان خوب و با استعداد در کشور و بهمين دليل فاصله بسيار زياد فوتبالي مان نسبت به کشورهاي اطراف واکنافمان راسخ تر شد.

صاحب‌خبر -

حفظي فرد

 



بهمين دليل از اين سو حذف شدن تيم اميدمان آنهم بدين شکل را ترفندي مي بينم که در صدد است استراتژي بي اهميت بودن تيم هاي پايه را از فدراسيون به باشگاه هايمان بازهم حاکم تر کند.
اعزام تيم با اختلاف سه سال در رده تيم هاي پايه براي متخصصين اين رشته يعني خودزني اما عوام ممکن است متوجه اين امر نشوند ، در هر صورت اين حذف شدن مترادف است با تحليل هاي ذيل که آگاهانه طراحي شدن و يا ناخودآگاه عمل کردن سياست گزاران فوتبالي را خدا مي داند.
-اعزام تيم جوانان به جاي اميد اشتباه برآوردي مديران تيم ملي است که در تقابل با تيم هاي ديگر دچار غرور کاذب شده اند.
-هزينه هاي کلان اعزام ،تشکيل اردو و پرداخت حقوق و دستمزد و ....باعث شده است که حذف خود خواسته اي صورت پذيرد.
-اين حذف هم در ادامه سياست هاي نمايش بي کفايتي مربيان ايراني و غول ساختن مربيان خارجي دست ساز واسطه هاي فوتبالي است.
- نگاهي خوش بينانه تر اما از حکايتي قديمي مبني بر تفسير هاي غلط از جدول و قوانين و آيين نامه ها دارد که بعد از سقوط سرمربي هنوز از سقوط مطلع نشده است و فکر مي کرده است تيم صعود نموده است.
در هر صورت نگاه متفاوت و با تبعيض کلان
به تيم هاي ملي مان موجب سستي پلکان ترقي و رشد فوتبال کشور خواهد شد. تسري اين موضوع به باشگاه ها نيز معضل بزرگي شده است ، اختلاف معني دار دستمزد مربيان و هزينه هاي مصروفه جهت رده هاي مختلف نمايشي است که از تيم هاي ملي به باشگاه ها نفوذ کرده است .در هر حال افکار پوسيده و منفعت طلبانه سياست گذاران فوتبالي بسيار اثر گذار است اما مزرعه حاصلخيز فوتبالمان در هر شرايطي ثمر مي دهد تکرار ميکنم برد در مقابل ازبکستان وسوريه و چين و ...در دسترس همه تيم هاي ليگ برتري ماست ، رسانه هاشيطنت مي کنند ،چرا برد ذوب آهن در مقابل تيم ملي ازبکستان را پوشش نمي دهند.

نظر شما