شناسهٔ خبر: 20510831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با آناج؛

جوانان باید لیاقت نشان دهند/ مشکل‌مان در اهواز فقط گرمای هواست/ پرشورها هیچ‌وقت پشت تیمشان را خالی نکرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید هواداران تیمش هیچ وقت پشت تیمشان راخالی نکرده‌اند و در فصل پیش‌رو نیز برای کسب موفقیت به حمایت‌های آن‌ها نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین شرایط تیمش در آستانه شروع مسابقات لیگ هفدهم اظهار داشت: خوشبختانه روزبه‌روز بهتر می‌شویم و دیدار تدارکاتی با گسترش فولاد نیز نشان داد که پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اولین دیدار تیمش در لیگ جدید مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: همیشه شروع هفته‌های ابتدایی در لیگ برای همه تیم‌ها سخت بوده است و این هم به خاطر انجام کارهای بدنسازی و تمرینات پرفشاری است که بدلیل دور بودن از شرایط مسابقه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مشکلی که در اهواز وجود دارد گرمای طاقت‌فرسای این شهر است اما سعی می‌کنیم با انجام یک بازی منطقی و خوب بتوانیم با کسب امتیاز به تبریز برگردیم و من شخصا به بازیکنان تیم امیدوار هستم.

سرمربی سرخ‌پوشان تبریز درمورد کار با جوانان و تضمین آینده تراکتورسازی با آن‌ها ابراز داشت: اینکه از چه نوع بازیکنان جوانی در تیم استفاده شود خیلی مهم است فکر می‌کنم جوانانی که مدتی در باشگاه فعالیت می‌کردند آن‌طور که باید با یک بازیکن جوان کار می‌شد کار نشده است و از شرایطی که مدنظر ما است دور بودند ولی درصد زیادی از موفقیت بستگی به خود بازیکنان جوان دارد که بتوانند با انگیزه فعالیت کنند و از فرصتی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده بهره کافی را ببرند و در واقع باید لیاقت خود را در مسابقات نشان دهند.

وی در مورد احتمال حضور عشوری در خط دفاعی تیمش نیز عنوان کرد: احتمال حضور عشوری در خط دفاعی وجود دارد اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم که چه کسی در این پست بازی کند و به‌زودی تصمیم نهایی را در این مورد خواهیم گرفت.

گل‌محمدی در پایان درخصوص تاثیر نتیجه دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در استقبال از هواداران تراکتورسازی در بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان ساخت: هواداری که تیمش را دوست دارد قطعا می‌داند که این تیم نیاز به حمایت دارد و من مطئنم هواداران بامعرفت تراکتور هیچ وقت پشت تیمشان را خالی نکرده و نخواهند کرد و یکی از دلگرمی‌ کادرفنی وجود پرشورهاست که انشاءلله با حضورشان در استادیوم به ما امید دهند تا بتوانیم با حمایت آن‌ها نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

نظر شما