شناسهٔ خبر: 20510619 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تماس تلفنی نتانیاهو با شاه اردن پس از حادثه تیراندازی در سفارت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع پس از حادثه تیراندازی در سفارت این رژیم در امان که به کشته شدن ۲ اردنی منجر شد، با شاه اردن تلفنی گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت 12 ساعت از حادثه تیراندازی در یک ساختمان متعلق به سفارت رژیم صهیونیستی در امان که به کشته دو اردنی و زخمی شدن یک اسرائیلی منجر شد، بخش سانسور نظامی این رژیم اجازه انتشار اخبار مربوط به این حادثه را صادر کرد.

اخبار ضد و نقیضی درباره حادثه تیراندازی دیشب منتشر شده اما گفته می‌شود یک جوان اردنی به نام «محمد زکریا الجواوده» کابینت‌ساز برای انجام برخی تعمیرات در منزل اجاره‌ای یکی از کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی به آنجا رفته بود و صاحب خانه نیز که یک پزشک اردنی است در محل حضور داشته و بنا به ادعای مسئولان صهیونیست جوان اردنی قصد حمله با چاقو به سمت نگهبان اسرائیلی را داشته که او نیز به سمت این جوان و پزشک اردنی تیراندازی کرده و آنها را به قتل رسانده است.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که این جوان اردنی از کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی بوده است.

طبق این گزارش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای آرام کردن اوضاع با «عبدالله دوم» شاه اردن تماس تلفنی برقرار کرده است.

رسانه‌های صهیونیست همچنین گزارش دادند که پس از این حادثه، گزینه تخلیه سفارت رژیم صهیونیستی در امان مطرح شد اما در نهایت تصمیم به عدم تخلیه گرفته شد.

برخی منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با درخواست اردن برای تحویل نگهبان عامل قتل دو شهروند اردنی جهت اجرای تحقیقات از وی مخالفت کرده است.

انتهای پیام/م                                               

نظر شما