شناسهٔ خبر: 20507297 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمایت پارک فناوری پردیس از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت برق

30057

پارک فناوری پردیس با انتشار فراخوانی آمادگی خود را برای حمایت از شرکت‌های عضو این پارک در زمینه اجرای طرح‌های اولویت‌دار صنعت برق اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با توجه به فراخوان اولویت‌های تحقیقاتی مصوب سال ۱۳۹۶ صنعت برق، پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از شرکت‌های عضو این پارک حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌دهد.

بر این اساس، پارک فناوری پردیس با هدف حمایت از تحقیق توسعه و ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو، اقدام به همکاری و حمایت از شرکت‌های فعال در صنعت برق کرده است.

بر اساس اعلام پارک فناوی پردیس، محورهای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های انتقال و توزیع برق، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، تولید و نیز مطالعات کلان انرژی است.

شرکت‌های متقاضی برای دریافت این حمایت‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز تحقیقات برق به آدرس http: //satab. tavanir. org. ir، از عناوین کامل پروژه‌ها اطلاع پیدا کرده و آن‌ دسته از پروژه‌هایی را که توانایی اجرا را داشته، انتخاب و پس از دریافت فرم ۱۳ صفحه‌ای، برای هر پروژه فرم را تکمیل و به شرکت برق منطقه‌ای مخاطب جهت بررسی ارسال کنند.

حمایت از انجام قراردادهای تحقیقاتی شرکت‌های عضو پارک با اشخاص حقیقی و حقوقی، حمایت از هم‌افزایی بین شرکت‌های عضو پارک، حمایت انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به‌ منظور رفع نیازهای تخصصی، حمایت از کارآموزی دانشجویان در واحدهای دانش‌محور و واحدهای فناور از جمله حمایت‌های این پارک تعیین شده است. 

انتهای پیام

نظر شما