شناسهٔ خبر: 20506416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وحدت و انسجام لازمه توسعه کشور است

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و باید بداخلاقی ها را کنار گذاشت، گفت: در سایه اتحاد و انسجام توسعه و آبادانی کشور محقق می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان شب گذشته(یکم مرداد) در دیدار با منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان اظهار کرد: پیروز اصلی انتخابات مردم هستند که با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای سرنوشت چهارسال کشور را رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار ایران را در عرصه های ملی و بین المللی به جهانیان ثابت کرد، خاطرنشان کرد: انتخابات زمینه حضور تمام سلایق سیاسی را در پای صندوق های رای فراهم می کند.

 

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه بایستی رفاقت جایگزین رقابت شود، ادامه داد: در فضای بداخلاقی های غیرمنطقی سیاسی نمی توان شعار سال را محقق کرد.

 

به گفته استاندار زنجان منتخبین شوراهای شهر هم نقش مهمی در توسعه شهری دارند چرا که با انتخاب شهردار زمینه را برای عمران شهر فراهم می کند و هر انتخاب ناشایسته ای خسارت بزرگی به شهر وارد می کند.

 

درویش امیری با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد حمایتی نیست و مبالغ واریزی به خزانه شهرداری برای تامین منافع همگانی است، گفت: نباید به تعداد نیروهای شهرداری اضافه شود چرا که این امر موجب کاهش میزان خدمت به مردم خواهد شد.

 

وی به جذب سرمایه گذار و بهره مندی از سرمایه های مردم در پروژه های شهر تاکید کرد و گفت: شهرداری نباید از نظر اعتبار بیمار باشد.

 

مقام عالی استان افزود: شوراهای شهر بایستی به معنای واقعی شورای شهر باشند نه شورای شهرداری و بر امور شهری نظارت دقیق داشته باشند.

 

به گفته استاندار زنجان اختلاف بین اعضای شورای شهر به صلاح مردم و این شهر نیست و هرگونه اختلاف در سطح مدیریت به عنوان سم مهلکی است.

نظر شما