شناسهٔ خبر: 20506368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

تکمیل مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود مطالبه عمومی است

شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود تاکید کرد و گفت: این مهم یک مطالبه عمومی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی در بازدید صبح دوشنبه خود از مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد و بیان کرد: این طرح بیش از ربع قرن در شاهرود قدمت دارد و امروز باگذشت حدود ۱۰ سال از آغاز رسمی کار اجرایی ساخت پروژه با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی همچنان به بهره برداری نرسیده است که این مهم درشان مردم شاهرود و استان سمنان نیست.

وی افزود: این پروژه ربع قرن پیش در حالی کلنگ خورد که به دلیل مشکلات بین مسکن شهرسازی و مسئولان وقت توقف آن به‌زودی فرارسید و مدت‌ها به حالت رکود باقی ماند اما با رفع شدن مشکل تا سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شاهرود در آبان ماه۸۵ که اعتباراتی از این سفر برای طرح در نظر گرفته شد، روند اجرایی ساخت آن به صورت رسمی آغاز شد.

عضو خانه ملت گفت: این سفر پربرکت اما آغاز مرحله دوم حیات پروژه فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود بود که روند ساخت آن را از سر گرفت اما باوجوداینکه اعتبارات قابل توجهی در این پروژه هزینه شده، همچنان در افتتاح آن پس از گذشته سال‌ها، مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم شاهد رفع آنها باشیم.

حسینی شاهرودی بیان کرد: جلسات بسیاری برای این طرح گذاشته‌شده و قصد ما این است که درنهایت مردم از این طرح منتفع شوند و اصطلاحاً پول مردم در همین شهرستان و استان بماند لیکن دنبال راهکارهای عملی برای برون‌رفت از مشکلات این مجتمع هستیم.

حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این بازدید، عدم اتصال انشعابات برق، گاز، تلفن و ... را دلیل عدم اتمام این پروژه و بهره‌برداری از آن در فاز نخست دانست.

مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی در سه فاز اداری ویژه استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، آمفی‌تئاتر، سالن جلسات، معاونت ها، سوئیت و ... و فاز دوم و سوم آن مجتمع تجاری اداری دارای رستوران، دفاتر کار، کافی شاپ، پارکینگ و ... خواهد بود.

نظر شما