شناسهٔ خبر: 20502504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رونالدو: انگیزه ام بهتر بودن از مسی و نیمار است

کریستیانو رونالدو اعلام کرد چیزی که به او انگیزه می دهد این است که با عبور از مسی و نیمار بهترین بازیکن جهان باشد.

صاحب‌خبر -
وبسایت نود: کریستیانو رونالدو که به همراه رئال مادرید به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت بخت نخست کسب توپ طلای اروپا است. رونالدو و رقیب همیشگی اش مسی از سال ۲۰۰۸ تا به حال هر ساله توپ طلا را به خود اختصاص داده اند و این بازیکن سابق منچستر یونایتد می تواند با کسب توپ طلایی دیگر با مسی از این حیث برابری کند. رونالدو همچنین تایید کرد رقابت سالمی که بین او و بهترین بازیکنان جهان وجود دارد باعث می شود تا همچنان برایموفقیت های بیشتر تلاش کند، او در این خصوص در مصاحبه با ESPN گفت:

آن ها می خواهند بهترین بازیکنان باشند و به همین دلیل نمی توانید استراحت کنید چرا که در این صورت آن ها از شما  عبور خواهند کرد. قطعا ما با همه بازیکنان رقابت می کنیم، با نیمار، مسی، لواندوفسکی، هیگواین و بهترین بازیکنان جهان. این تلاش یک رقابت دوستانه است تا تبدیل به بهترین بازیکن جهان شویم. هر ساله انگیزه من این است که از آن ها بهتر باشم.
رونالدو که تا به حال در دوران ورزشی اش ۱۹ قهرمانی کسب کرده است در ماه ژوئن توسط Forbes به عنوان پر در آمد ترین ورزشکار سال شناخته شد و از این حیث از مسی و لبرون جیمز نیز حقوق بالاتری دریافت می کند. با این وجود او اعلام کرد رفاه خانواده اش مهم ترین مسئله ای است که او به آن فکر می کند:

با مالک والنسیا صحبت می کرد، او به من گفت ما پول داریم، مشهور هستیم و همه چیز داریم اما مهم ترین مسئله ممکن خانواده است، تلاش کن خانواده ات سلامت و خوب باشند و از آن ها حمایت کن. شما زندگی خصوصی خود را دارید اما تنها چیزی که همیشه همراه شما هست خانواده است و آن ها هستند که در لحظات خوب و بد در کنار شما هستند.

نظر شما