شناسهٔ خبر: 20502274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس سیا گفته ایران تمایلی به اجرای برجام ندارد! بله! وقتی حضرات همه امتیازات نقد را به شیطان هدیه دادند طلبکار هم می‌شود!
4862---0912
* دولت شیطان بزرگ برای مقابله بیشتر با ایران اسلامی به مجلس این کشور لایحه می‌دهد اما دریغ از دولت مدعی تدبیر برای اقدام متقابل! گویا آنها نوعی از درخت سیب و گلابی را برایمان کاشته‌اند که زقوم برداشت کنیم!
3466---0915
* مدت‌هاست که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما فرصت‌های طلایی برای اعتراض به نقض برجام را در مجامع بین‌المللی از دست داده و تنها به چند توئیت و اظهارات داخلی بسنده کرده است. حق گرفتنی است ولی نه بدین‌گونه که دیپلماسی انفعالی و ملتمسانه را پیش بگیرید.
هراتی
* اعلام طرح ضد ایرانی و تصویب آن در کنگره و سنای آمریکا در کمترین مدت زمان شکل می‌گیرد، حال باید دید رئیس‌جمهور کشورمان پس از اذعان به نقض برجام توسط آمریکا چه موقع پاسخ سریع و قاطعانه به دشمنان می‌دهد.
7365---027
* آقای روحانی! اکنون که به این نتیجه رسیدید حق با به قول شما دلواپسانی بوده که از ابتدا آمریکا را شیطان مکار و بدعهد می‌دانستند و شما به شکل‌های مختلف با انواع توهین‌ها با آنها برخورد کردید، قلب راکتور اراک را بتن‌ریزی کردید، 20 هزار سانتریفیوژ را که از دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای و شهید روشن‌ها بود نابود کردید، ای کاش شما هم با صراحت بیشتری جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستید.
دولابی
* آقای رئیس‌جمهور گفتند، کابینه دوازدهم فراجناحی است نه حزبی! و در همان جلسه گفتند کابینه دوازدهم باید مطالبات 24 میلیون رأی دهنده به این دولت را مدنظر قرار دهد! آقای روحانی! شما چون حقوقدان هستید حتماً منطق خوانده‌اید. بفرمایید این تناقض را چگونه حل می‌کنید؟!
ابوالقاسمی
* به رغم انتقادهای زیادی که به رئیس دولت‌های نهم و دهم وارد است ولی دیده نشد که او در طول 8 سال دوره ریاست‌جمهوری خود برای یک بار خودش را رئیس‌جمهور 25 میلیون نفری بداند که به او رأی داده بودند و هیچ‌گاه این بدعت‌گذاری خطرناک را مرتکب نشد ولی متأسفانه در دوره ریاست‌جمهوری آقای روحانی هر از چند گاه با نیش و کنایه ایشان مواجه هستیم.
6277---0922
* آقای روحانی ریاست‌ محترم جمهوری چگونه ادعا کرده که دولت ایشان فراجناحی است در حالی که عوامل فتنه 88 در این دولت نفوذ کرده‌اند.
9745---0913

* چهار ماه از سال 96 سپری شد اما هیچ اقدامی برای مقابله با موج بیکاری درحال رشد جوانان از سوی دولت آغاز نشده است، کابینه دولت دوازدهم باید از افرادی تشکیل شود که دغدغه اشتغال و رونق اقتصادی را داشته باشد و ابر ناامیدی را با ایجاد اشتغال پایدار از آسمان کشور بزداید.
نامجو
* اوایل انقلاب با اینکه ارتش منسجمی نداشتیم و سپاه پاسداران نیز تازه تأسیس بود و نیروهای مردمی هم تجربه‌ای نداشتند، شیطان بزرگ به قول امام راحل(ره) هیچ غلطی نتوانست بکند حال که با درخت تنومند انقلاب و ارتش منسجم و سپاه مقتدر و ملت قهرمان روبروست مگر می‌تواند غلط زیادی کند. به ملت آمریکا هم عرض می‌کنم تکلیف خودشان را با رئیس‌جمهور دیوانه‌شان (ترامپ) روشن کنند.
علیمردانی
* آتش به اختیار واقعی یعنی کیهان! به وظیفه‌اش عمل می‌کند و منتظر دستور در تک‌تک مسائل نیست!
7845---0912
* با توجه به وحشی‌گری‌های آل‌سعود در قتل‌عام ملت مظلوم یمن و شیوع بیماری وبا و... در این کشور، شایسته است مراجع معظم تقلید مجوز دهند ذبح قربانی حاجیان ایرانی در جایی انجام شود که گوشت قربانی‌ها به این کشور قربانی شیاطین بزرگ و کوچک ارسال شود.
2705---0916
* با توجه به روشنگری کیهان و پیش‌بینی‌های درست این روزنامه، بعضی معترضین اقدام به خرید کلی کیهان در دکه‌های مطبوعاتی می‌کنند تا توسط این روزنامه مردمی در جریان واقعیات مسائل روز قرار نگیرند.
زاهد- رشت
* از عجایب واردات خودرو حجم قاچاق این نوع کالا به داخل کشور است و دیگر این که وقتی سخن از آتش‌زدن کالاهای قاچاق بود، تا به خودروهای لوکس رسید به یکبار آتش هم خاموش شد! تا زمانی که به سخنان رهبری از جان و دل لبیک نگوییم، قاچاق بلای جان اقتصاد کشور است.
3767---0919
* سخنگوی قوه قضائیه گفته‌اند، رسیدگی به مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور در صلاحیت دادگاه ویژه روحانیت است. و در صورت داشتن شاکی خصوصی می‌توان پیگیری کرد؟! این همه مطالبی که در رسانه‌ها در مورد ایشان منتشر می‌شود را باید دادگاه ویژه بررسی کند؟! پس این همه مراکز نظارتی و مجلس شورای اسلامی و... یعنی هیچ؟!
2470---0919
* دبیر آموزش و پرورش هستم. ماه گذشته بانک جلوی دریافت حقوق بنده را به دلیل بدهی‌ام به بانک گرفت ولی صحبت بر سر 9 ماه اضافه‌کاری است که پول آن را نمی‌پردازند. بنویسید خدا را خوش نمی‌آید که قشر حقوق‌بگیر جامعه آن هم فرهنگیان تا این حد تحقیر بشوند.
1951---0915
* بهای برق مصرفی منزلمان 343/202 ریال، مبلغ 214/041 تخفیف جانبازی قید شده ولی مبلغ قابل پرداخت 343/000 ریال در قبض اعلام شده است. در ضمن مبلغ 36558 ریال هم تخفیف کمی مصرف خورده است! از شرکت نیروی برق درخواست می‌شود این معما را برایم حل کند!
0869---0911
* برخی شرکت‌های خدمات پس از فروش به هیچ وجه به وظایف خویش در قبال مشتری عمل نمی‌کنند و مشتری هم نمی‌داند به کجا باید شکایت برد! چندی قبل «زودپزی» را از شرکت ]...[ آلمان خریدم به دلیل نقص، آن را به خدمات پس از فروش در خیابان شهید سرافراز بردم مبلغ 70 هزار تومان گرفتند و پس از چند لحظه گفتند، بنویس «دستگاه را سالم تحویل گرفتم!» وقتی به منزل مراجعه کردم دیدم مشکل همچنان باقی است، دوباره به مغازه برگشتم و پس از اخذ سی هزار تومان و ترمیم و رفع مشکل دوباره نوشتم که دستگاه را سالم تحویل گرفتم! وقتی اعتراض کردم که چرا بار اول مشکل را حل نکردید، برخورد بسیار بدی با من کردند؟! چه مرکزی برای مقابله با این رفتارها باید وارد عمل شود؟!
9498---0919
* در تاریخ 96/4/29 در حین مأموریت دولتی در بجنورد نیاز به آمبولانس پیدا کردم که وقتی مرا داخل آن قرار دادند احساس کردم که درون یک مشت آهن‌پاره قرار داده‌اند! به طوری که بعد از ترخیص درد آهن‌پاره‌های آمبولانس بیشتر از بیماری‌ام مرا آزار می‌داد. در پیگیری‌های زیاد از وزارت بهداشت و مراکز اورژانس متأسفانه کسی پاسخگو نبود که بالاخره چه کسی مسئول بهسازی آمبولانس‌های این استان است؟! بیمارستان هم در بیابان ساخته‌اند که گاهی جانوران وحشی وارد بیمارستان می‌شوند. ساخت بیمارستان در بیرون شهر نیز با نگاه سودجویانه خرید زمین‌های اطراف توسط پزشکان خاص و با ثمن‌بخس بوده تا در آینده سودهای کلانی به جیب بزنند. گویا میلیاردها تومان کفاف زندگی افراد خاص را نمی‌دهد. از کیهان درخواست می‌شود یک بررسی اجمالی وضعیت بهداشت استان خراسان شمالی به ویژه اسفراین و... را داشته باشد.
رضوی
* از مسئولان تقاضا دارم هیئتی که برای مذاکره با مقامات حج عربستان به این کشور اعزام می‌کنند، افرادی باهوش و زیرک باشند تا بتوانند حق مردم مسلمان ایران را بگیرند و دیگر در این توافق حادثه تلخ برجام تکرار نشود.
3521---0910
* اگر جلوی تردد اتومبیل‌های دودزای دولتی و غیردولتی و موتورسیکلت‌های کاربراتوری گرفته شود مشکل آلودگی هوا تا حد زیادی کاهش خواهد یافت ولی معلوم نیست چرا در این مورد اقدامی صورت نمی‌گیرد؟
8455---0912
* هزینه‌های دندانپزشکی به حدی بالاست که با حقوق بازنشستگی نمی‌توانم نسبت به درمان دندان‌های خود اقدام بکنم. در نتیجه باید بسوزم و بسازم.
9905---0911

نظر شما