شناسهٔ خبر: 20501648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

16 داور مسابقات قهرمانی آسیا را سوت می‌زنند

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در حالی نوزدهمین دوره خود را از فردا تجربه خواهد کرد که 16 داور بین‌المللی این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌ها والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا با برگزاری 8 دیدار آغاز خواهد شد.
این مسابقات که نوزدهمین دوره خود را تجربه خواهد کرد در شرایطی برگزار می‌شود که 16 داور بین‌المللی مسابقات را قضاوت می‌کنند.
مرتضی اکرمی، داور بین‌المللی کشورمان نیز در میان داوران قضاوت کننده این رقابت‌هاست.


اسامی داوران مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 به شرح زیر است:
روبرت سیدلوسکی از استرالیا، سو جیان وو از چین، لنگ یین یان از هنگ گنگ، موسی سلیم عزیز از عراق، مرتضی اکرمی از ایران، پوآنتورو آگونگ از اندونزی، اشیتا تاکشی از ژاپن، آیدوس آخمتوف از قزاقستان، جیونگ یانگ آ از کره جنوبی، الاتیک حمود از عربستان، اوبیاس اولاه شاه از پاکستان، تی سی هیووا از سریلانکا، نوتنون سواپراک از تایلند، وانگ یه از چین تایپه، نگیون کواک هوی از ویتنام و ممانکی میلانی از کشور اندونزی.


نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تيم برتر آسيا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار مي‌شود.


دور مقدماتی اين رقابت‌ها روزهاي دوشنبه تا چهارشنبه دوم تا چهارم مردادماه با 24 مسابقه پيگيري خواهد شد و تيم ملى واليبال زير 23 سال ايران با هدايت خوان سيچلو در مرحله مقدماتی با تيم‌هاى چين تايپه، پاكستان و عراق در گروه دوم رقابت می كند.


انتهای پیام/


اسامی داوران نوزدهمین دوره قهرمانی آسیا

نظر شما