شناسهٔ خبر: 20500954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تهران گرم‌تر می‌شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده در شمال غرب کشور طی دو روز آینده از تداوم هوای گرم در غالب نقاط کشور از جمله تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم است.

 
وی افزود: طی سه روز آینده در نوارشرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل در برخی ساعات با شدت گرفتن وزش باد پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲ و ۳ مرداد) با گذر موج کم‌دامنه‌ای از نوار شمالی کشور در برخی نقاط شمالی شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی و غرب مازندران رگبار پراکنده باران و وزش باد دور از  انتظار نخواهد بود.
 
به گفته وظیفه، طی ساعات بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای عمان مواج خواهد بود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۵ و ۳۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
وظیفه در پایان در مورد گرمترین و خنکترین شهرها اظهار کرد: اهواز با بیشینه و کمینه دمای ۵۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنکترین شهرهای کشور طی روز آینده هستند.

نظر شما