شناسهٔ خبر: 20500034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمایت تمام قد پالایشگاه آبادان از تیم نفت/رونمایی از پیراهن جدید

استان‌ها > خوزستان - مهر نوشت : مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان از حمایت تمام قد این شرکت از تیم صنعت نفت آبادان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسفندیار دائم الذکر در ضیافت شامی که با حضور بازیکنان، کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت و اهالی رسانه در محل باشگاه گلستان برگزار شد، گفت: امید می رود تا با برنامه ریزی بسیار خوب سرمربی ارزنده تیم و تلاشهای ارزشمند عیسی زاده، مدیرعامل موسسه صنعت نفت، این تیم بتواند به جایگاه اصلی خودش در فوتبال کشور باشد.
وی با اشاره علاقه و تعصب شدید آبادانیها به تیم نفت افزود: به طور قطع این تیم سبب سرفرازی مردم و شهر آبادان در لیگ برتر هفدهم می شود.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان اظهار کرد: مجموعه پالایشگاه آبادان در کنار تیم فوتبال صنعت نفت است و از مسئول مالی شرکت می خواهم که در صورت پیروزی نفت مقابل استقلال پاداش ویژه ای برای تیم در نظر گیرد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در ادامه این نشست گفت: این نشست به منظور همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر میان تیم صنعت نفت و مدیران شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.
علی عیسی زاده افزود: امیدواریم تا با حمایت مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان در پایان لیگ در جایگاه شایسته ای قرار بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با قدردانی از مسئولان شرکت پالایش نفت آبادان و هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت بابت حمایتها و همراهی هایشان از تیم گفت: تلاشمان آنست تا صنعت نفتی متفاوت تر و با شرایط بهتری نسبت به لیگ پیشین داشته باشیم.
فراز کمالوند افزود: فوتبال آبادان به رغم پیشینه بسیار خوب اش متاسفانه در طی سالهای گذشته نتوانسته تا در فوتبال کشور مطرح باشد.
وی اظهار کرد: از آنجاییکه تنها تفریح مردم آبادان تماشای فوتبال تیم صنعت نفت است لذا امیدواریم تا با ارائه بازیهای خوب بتوانیم دل آبادانی ها را شاد کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به طور قطع با همت بلند بازیکنان و حمایت مسئولان از تیم صنعت نفت می توانیم سبب سربلندی آبادانی های قهرمان باشیم.
کمالوند از هواداران فهیم و با تعصب آبادانی خواست تا ضمن کمک به دور نگه داشتن تیم از حواشی، حمایت و همراهی شان از این را تا پایان لیگ ادامه دهند.
گفتنی است ، در پایان این ضیافت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از پیراهن جدید تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ هفدهم نیز رونمایی شد.

 

48

نظر شما