شناسهٔ خبر: 20499191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری یازدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح

گروه مسابقات: یازدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح به همراه نخستین دوره همسران کارکنان از 15 تا 17 مردادماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: یازدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح و همچنین نخستین دوره همسران کارکنان از 15 تا 17 مردادماه در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی امامت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات فوق به میزبانی سپاه پاسداران اسلامی است، اظهار کرد: از ابتکارات این دوره از مسابقات گنجاندن بخش همسران در این دوره است که آن نیز طبق توافق بین نیروهای مسلح و تصویب دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی کل قوا انجام گرفت.
میدانی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل و همچنین قرائت و مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و سطح دو(بالای فوق دیپلم) و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش عنوان کرد: رشته تفسیر در بخش همسران در رشته جزء 16 براساس تفسیر نمونه و در بخش کارکنان شاغل براساس تفسیر 15 و 16 قرآن کریم برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: طی این دوره منتخبین نیروهای مسلح از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و ناجا معرفی می‌شوند که از روز شنبه 14 مردادماه افراد پذیرش می‌شود وطی روزهای 15 و 16 رقابت‌ها انجام می‌گیرد و اختتامیه این دوره از مسابقات نیز سه‌شنبه، 17 مردادماه انجام می‌گیرد.
میدانی اضافه کرد: همچنین مقرر شد در حاشیه مسابقات نیز کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده و همسران برگزار شد، همچنین کتاب‌های قرآنی نیز در قالب بسته‌های فرهنگی به متسابقان و همراهانشان اعطا می‌شود.

نظر شما