شناسهٔ خبر: 20496198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعراب عراقی برای حفظ یکساله قرآن راهی فارس می‌شوند

R1444/P1397/S4,37/CT1

بنا به درخواست ناطق الزرکانی، دبیر کل اتحادیه قرآنیان عراق ۲۲ قرآن‌آموز برادر و ۵ قرآن‌آموز خواهر عراقی جهت حفظ قرآن کریم راهی ایران می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بنا به درخواست ناطق الزرکانی، دبیرکل اتحادیه قرآنیان عراق 22 قرآن‌آموز برادر و 5 قرآن‌آموز خواهر عراقی جهت حفظ قرآن کریم راهی ایران می‌شوند.

بر اساس این گزارش، این قرآن‌آموزان که توسط هیئت اعزامی بیت‌الاحزان به شهر کوت عراق از بین 60 داوطلب جوان عراقی از شهرهای بغداد، کربلا، نجف، بصره، حله، الاماره، ذی قار، ناصریه و... گزینش شدند با حضور در مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی بیت‌الاحزان در استهبان فارس به حفظ کل قرآن در طول یک سال نائل خواهند شد.

مراسم استقبال از این داوطلبان عراقی سه‌شنبه 3 مرداد ماه از ساعت 8 صبح در شیراز و ساعت 11 صبح در شهرستان استهبان، دوراهی خیر با حضور مسئولان استانی و شهرستان استهبان برگزار خواهد شد.

مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت‌الاحزان از جمله مؤسساتی است که با همت جمعی از قرآن دوستان در شهرستان استهبان فارس کار خود را در جهت تربیت حافظان قرآن آغاز کرد و تا کنون توانسته بیش از 1700 هزار حافظ کل قرآن را تربیت کنند. علاوه بر اینکه قرآن‌آموزان کشورمان، اتباع خارجی مشتاق به معارف قرآن کریم از سراسر جهان به این منطقه عزیمت می‌کنند و به حفظ آیات الهی می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما