شناسهٔ خبر: 20495566 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار استهبان:احتمال دام گستری سوداگران مرگ درانجیرستان های این شهرستان هست

شیراز- ایرنا- فرماندار استهبان با اشاره به نزدیک شدن فصل برداشت انجیر در این شهرستان گفت: احتمال دارد سودجویان و توزیع کنندگان مواد مخدر و خرده فروشان در باغ ها وانجبرستان ها فعالیت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمد مهدی شرفی یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان استهبان از منطقه انتظامی به خاطر کشفیات خوبی که در هفته های گذشته داشته تشکر کرد و افزود: در فصل برداشت انجیر و هنگام اسکان باغداران در باغ ها ، احتمال توزیع مواد مخدر هست و از نیروی انتظامی می خواهیم بازرسی ها در محدوده باغ های انجیر را تشدید کنند.
وی از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استهبان به مناسبت روز جهانی مواد مخدر تقدیر و اظهار امیدواری کرد این اقدامات و فعالیت ها در طول سال ادامه داشته باشد و هر روز و هر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر باشد .
شرفی به اهمیت بحث آموزش، آگاهی و اطلاع رسانی مهارت های زندگی اشاره کرد و آن را از ضروریات زندگی همه مردم دانست و گفت: برگزاری دوره های تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد و مهارت های زندگی یکی از اقدامات موثر در زمینه جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد است.
شناسایی محلات آسیب پذیر شهرستان و برنامه ریزی و اقدام موثر مربیان آموزش دیده در دوره های مذکور، نیز از جمله مباحثی بود که فرماندار استهبان درباره آنها سخن گفت.
خبرنگار: روح الله سعادتمند نژاد ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
1876

انتهای پیام /*

نظر شما