شناسهٔ خبر: 20495171 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سنگ تمام روزنامه اصلاح‌طلب برای شهرام جزایری

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با عنوان «نسخه شهرام جزایری برای اقتصاد کشور» نوشت:
«زمانی که صحبت از اقتصاد هنوز موضوع روز کشور نبود و مردم کمتر با عناوینی چون رکود و تورم و یا توسعه اقتصادی و رشد شاخص‌های آن آشنا بودند، جوان گمنامی زاده تهران و اهل اهواز، راه پر فراز و نشیب اقتصاد را انتخاب کرد و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی توانست به یکی از برندهای اقتصادی کشور تبدیل شود. البته حواشی به وجود آمده در زندگی حرفه‌ای وی را اگر فاکتور بگیریم می‌توان از او به عنوان صاحب نظر در بخش‌های مختلف اقتصادی نام برد».
این روزنامه اصلاح‌طلب حق‌العمل کار در ادامه، مصاحبه اختصاصی با شهرام جزایری را منتشر کرده است. در بخشی از این گفت‌وگو آمده است: «قطعاً یکی از پایه‌های رسیدن به هدف رونق و توسعه پایدار را باید راه مقابله و مبارزه با فساد دولتی در نظر بگیریم».

گفتنی است در مجلس ششم و درحالی‌که پرونده مفاسد شهرام جزایری گشوده شده بود، ناگهان شماری از نمایندگان اصلاح‌طلب درباره رئیس وقت قوه قضائیه به جنجال‌آفرینی پرداختند. مهم این بود که اذهان را از آلودگی برخی مدیران اصلاح‌طلب به بذل و بخشش‌های یک مفسد بزرگ اقتصادی منحرف کنند. به‌تدریج معلوم شد برخی از اعضای فراکسیون اصلاح‌طلبان، از کروبی رئیس مجلس تا امثال الیاس حضرتی و ...، از شهرام جزایری هدایا و پول‌های هنگفتی گرفته‌اند. نوکیسگانی مانند بابک زنجانی و جزایری با روش کشورداری مدعیان اصلاحات برکشیده و ترویج شدند.
پیش‌ازاین، اصلاح‌طلبان، مفسدان کلان اقتصادی همچون شهرام جزایری، مه آفرید خسروی و مدیران نجومی را «استیو جابز»، «کارآفرین‌های نمونه» و «سرمایه کشور» و «ذخایر نظام» معرفی کرده بودند.
منبع:مشرق
 

نظر شما