شناسهٔ خبر: 20494139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مهمترین اخبار ورزشی استان؛

کاراته کای قزوینی راهی مسابقات جهانی داخل سالن شد

تیم ملی کاراته ایران در حالی برای حضور در مسابقات جهانی داخل سالن راهی لهستان شد که علی اصغر آسیابری کاراته کای شایسته استان این تیم را همراهی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 


با درخشش 2 نماینده قزوینی، تیم ملی والیبال امید ایران از سد بزرگسالان چین گذشت 
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در حالی در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی والیبال چین به پیروزی رسید که سهند اله وردیان و فردین قلعه قوند 2 ملی پوش ارزنده استان نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشتند.

تیم ملی والیبال امید ایران که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور اندونزی به سر می‌برد، عصر روز گذشته(شنبه) دیدار دوستانه‌ای را مقابل تیم ملی والیبال چین برگزار کرد. 

خوان سیچلو برای ابتدای این بازی سلیم چپرلی، سعید جواهری، امین اسماعیل نژاد، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، شایان حمودی و محمد دلیری را به میدان فرستاد.

بازیکنان چین در ست سوم بهتر از ایران کار کردند اما در اواخر ست سوم این تیم والیبال ایران بود که برتری خود را نشان داد و 25 بر 23 به پیروزی رسید. 

علی اصغر آسیابری عازم ورشو محل برگزاری بازی‌های جهانی داخل سالن شد 
تیم ملی کاراته ایران در حالی برای حضور در مسابقات جهانی داخل سالن راهی لهستان شد که علی اصغر آسیابری کاراته کای شایسته استان و کشورمان و دارنده مدال طلا رقابت‌های قهرمانی آسیا این تیم را همراهی می‌کند. 

تیم ملی کاراته ایران در حالی سه شنبه 27 تیرماه پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وارد تهران شد که ملی پوشان کشورمان همچنان خستگی حضور در این رویداد را به تن دارند.

اما با توجه به اینکه برخی از ملی پوشان کشورمان سال گذشته در رویداد‌های جهانی اتریش به مدال دست یافته بودند، باید فردا (شنبه) راهی کشور لهستان شوند تا در مسابقات جهانی داخل سالن وارد تاتامی شوند.امیرمهدیزاده، علی اصغر آسیابری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده در بخش مردان و حمیده عباسعلی (تنها نماینده بانوان) در این مسابقات خواهند بود. 

این رقابت‌ها طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه در این رقابت‌ها به روی تاتامی خواهد رفت. 

این رقابت‌ها در بخش انفرادی کاتا و کومیته برگزار خواهد شد و در مجموع مردان و زنان 96 کاراته به مصاف هم خواهند رفت.

به سرمربیگری اکرم قهرماتی؛ تیم ملی والیبال بانوان امشب راهی ویتنام می‌شود 
تیم ملی والیبال بانوان ایران در حالی جهت برگزاری بازی‌های دوستانه تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد که اکرم قهرمانی سرمربی قزوینی تیم ملی، این تیم را هدایت می‌کند. 

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند و 28 تیرماه برای برپایی بازی‌های تدارکاتی و دوستانه عازم ویتنام شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران قرار است در ویتنام 4 بازی تدارکاتی برگزار کند.

طبق برنامه ریزی کادرفنی، ترکیب تیم ملی والیبال بانوان اعزامی به قهرمانی آسیا پس از بازگشت از ویتنام معرفی خواهد شد.

اکرم قهرمانی به عنوان (سرمربی)، مصطفی شجاعی و فرهاد کاوه (مشاوران فنی)، فرزانه خمسه(مربی)، مریم فراتی(آنالیزور)، ساجده سروش(فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم روشن‌اخگر (سرپرست) تیم ملی والیبال بانوان را همراهی می‌کنند. 

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود. 

14 تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.
انتهای پیام/

نظر شما