شناسهٔ خبر: 20491788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

امپابه مشتریان زیادی دارد اما من به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم!

زیدان: با رفتن موراتا تیم ما یک مهاجم کم دارد

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اعتراف به اینکه جای خالی موراتا در جمع شاگردانش احساس می‌کند بر ماندن ستاره پرتغالی‌اش در سانتیاگو برنابئو تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید در اردوی پیش فصل آمریکا، زین‌الدین زیدان در اولین نشست خبری خود در فصل جدید به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها درباره جدا شدن آلوارو موراتا برای پیوستن به چلسی بود.

زیدان در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر ما جای خالی یک مهاجم را احساس می‌کنیم. موراتا بازیکنی بود که فصل گذشته به ما خدمات فراوانی کرد.

یکی از سوژه‌های جنجالی پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تابستان امسال، تلاش باشگاه رئال مادرید برای خرید کایلیان امباپه مهاجم 18 ساله موناکو بوده است اما زیدان از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رئال مادرید به دنبال خرید امباپه است، گفت: ما همیشه در پی تقویت تیم‌مان هستیم. او بازیکن خوبی است و مشتریان فراوانی دارد. با این حال من به آینده و بازی بعدی تیمم (مقابل منچستریونایتد) تیمم فکر می‌کنم.

کریستیانو رونالدو و آینده‌اش هم یکی دیگر از موضوعات جنجالی تابستان امسال بوده است. مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها از زمان افشاگری‌ نشریات اسپانیایی و پرتغالی درباره احتمال رفتنش از اسپانیا به دلیل شکایت دادستانی مادرید از وی (به اتهام کلاهبرداری مالیاتی) سکوت کرده است اما زیدان مطمئن است که بازیکن پرتغالی‌اش در سانتیاگو برنابئو می‌ماند.

زیزو افزود: همان طور که می‌دانید صحبت‌های فراوانی درباره کریستیانو صورت گرفته است. او خونسرد و آرام است و الان هم دارد از تعطیلاتش لذت می‌برد. من هم مانند همه یکسری چیزها را می‌بینم و گوش می‌کنم اما چیزی که برایم اهمیت دارد، تصمیمی است که خود او درباره رئال می‌گیرد و به نظرم او در کنار ما می‌ماند. در ضمن من اطلاعاتی که نشریه آبولا داده است را هم تکذیب نکرده‌ام.

نظر شما